امیر سرتیپ حیدری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تسلیحات نظامی زمان جنگ در اختیار موزه دفاع مقدس قم قرار می‌گیرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هر آنچه از تسلیحات نظامی زمان جنگ مورد نیاز مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم باشد، در اختیار این موزه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۷۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ - 09September 2021

تسلیحات نظامی زمان جنگ در اختیار موزه دفاع مقدس قم قرار می‌گیردامیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جوانمردی‌ها و مقاومت شهدای بزرگوار و رزمندگان کفر ستیز نیرو‌های مسلح در برابر استکبار جهانی است.

وی افزود: ما باید همواره یاد و خاطره شهدای بزرگواری را که در آن دوران، حماسه عاشورایی آفریدند، گرامی داشته و چنین افتخارات ارزشمندی را پاس بداریم. نیرو‌های مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس با حداقل تجهیزات و امکانات، اما با توکل بر خدای متعال و تبعیت از هدایت‌های پیامبرگونه امام عزیز، به خوبی درخشیدند.

امیر حیدری با اشاره به جنگ‌های گذشته ادامه داد: اگر تاریخ کشورمان را مرور کنیم، متاسفانه در هر منازعه و مناقشه و جنگی، بخش از خاک سرزمین مان از دست رفت، اما در دوران پرافتخار دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی، زیر چکمه دشمن باقی نماند و ان شاءالله در آینده نیز نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: پس از پایان جنگ نیز رهبری‌های مدبرانه امام خامنه‌ای عزیز و فرماندهی معظم کل قوا، موجب شد تا سیر سرفرازی میهن اسلامی مان همچنان استمرار داشته باشد. موفقیت‌های کشور ما، مرهون عظمت شهدا و روحیه ولایتمداری مردم عزیز و نیرو‌های مسلح جان بر کف است و ما باید همواره قدردان شهدا و نعمت بزرگ ولایت باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره بازدید خود از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته در راه اندازی این موزه، نشاندهنده روحیه انقلابی، با انگیزه و جهادی حاکم بر مجموعه است. ان شاءالله هر آنچه از تسلیحات نظامی دوران دفاع مقدس که نیاز باشد، به طور کامل برای بهره برداری در موزه قم، در اختیار این مرکز قرار می‌گیرد تا هم امتثال اوامر فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی و هم ادای دین به این موزه با ارزش شده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها