رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز:

مبلمان فرهنگی شهر اهواز باید متناسب با تاریخ و هویت مردم غیور آن باشد

«خنافره» گفت: شهر اهواز مرکز پایتخت دفاع مقدس است و قدم به فدم این شهر، یادآور حماسه های ماندگاری است که افتخار این استان و سرزمین اند لذا باید مبلمان فرهنگی و محتوایی این شهر هم متناسب با تاریخ و هویت مردم غیور آن باشد.
کد خبر: ۴۷۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ - 09September 2021

مبلمان فرهنگی شهر اهواز باید متناسب با تاریخ و هویت مردم غیور آن باشد«موسی خنافره» رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز امروز در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از ساخت و آماده سازی یادمان شهید گمنام پارک شهید صباغان خبر داد و اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی تیم‌های تخصصی مربوط به ساخت سازه‌های فلزی، گنبد یادمان شهید گمنام پارک شهید صباغان واقع در ورودی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ساخته شده و آماده نصب است.

وی با تشکر از پیگیری های سردار مرادحاجتی و بیان اینکه سازمان آرامستان ها در خصوص ساخت هرچه سریع‌تر این یادمان اصرار فراوان داشته است، افزود: امیدواریم هرچه زودتر شاهد افتتاح یادمان شهدای گمنام پارک شهید صباغان باشیم.

خنافره با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا پایان هفته دفاع مقدس این پروژه را به مراحل نهایی برسانیم، تصریح کرد: شهر اهواز مرکز پایتخت دفاع مقدس است و قدم به فدم این شهر، یادآور حماسه های ماندگاری است که افتخار این استان و سرزمین اند لذا باید مبلمان فرهنگی و محتوایی این شهر هم متناسب با تاریخ و هویت مردم غیور آن باشد.

یادمان شهید گمنام بوستان شهید صباغان اهواز در مسیر ورودی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان واقع در محله 24 متری اهواز واقع شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار