امام جمعه خرمشهر:

مردم خرمشهر لایق بهترین توجه ها و امکانات هستند

حجت الاسلام عادل پور کلید حل مشکلات خرمشهر را اقدام انقلابی دولت جدید و شخص استاندار دانست و گفت: توقع مردم این شهر از نظام، توقع بیجایی نیست. این مردم لایق بهترین توجه ها و امکانات هستند.
کد خبر: ۴۷۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ - 10September 2021

مردم خرمشهر لایق بهترین توجه ها و امکانات هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت الاسلام «محمدجواد عادل پور» امام جمعه خرمشهر امروز در پیام روز جمعه به برشمردن مشکلات و معضلات این شهرستان پرداخت و از اقدام انقلابی دولت و استاندار جدید خوزستان به‌ عنوان راهکار رفع مشکلات نام برد.

وی افزود: مردم خوزستان به‌ویژه مردم خرمشهر از دولت سیزدهم حمایت کامل می‌کنند اما خواستار اقدام انقلابی دولت و استاندار در راستای اصلاح امور هستند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به وضعیت نابسامان خرمشهر خطاب به استاندار جدید خوزستان گفت: خرمشهر محل عروج بیش از ۵۰ هزار شهید بوده است که امروز حال خوبی ندارد و به خاطر بی‌تدبیری‌ها، رانت‌خواری‌ها، فشارها و در سایه نبود نظارت مؤثر حال خوشی ندارد و این شهر به سمت عقب‌ماندگی حرکت می‌کند و شاهد پسرفت این شهر هستیم.

حجت الاسلام عادل پور مشکلات خرمشهر را برشمرد و بیان کرد: زباله‌های روی زمین‌مانده، طغیان فاضلاب، خیابان‌های فرسوده، حقوق‌های عقب افتاده کارگران دستگاه‌های خدماتی همچون آبفا و شهرداری، بیکاری بسیار بالا و آمار بالای سرقت در حالی وجود دارد که این شهرستان در منطقه آزاد قرار گرفته و ظرفیت درآمدی بسیار بالایی دارد.

وی در پایان کلید حل مشکلات خرمشهر را اقدام انقلابی دولت جدید و شخص استاندار دانست و متذکر شد: توقع مردم این شهر از نظام، توقع بیجایی نیست. این مردم لایق بهترین توجه ها و امکانات هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار