امام جمعه اردکان:

ریشه قدرت ظالمان و دشمنان، جهل و ناآگاهی مردم است

حجت‌الاسلام‌ «شاکر» گفت: همیشه دشمنان از تبلیغات بهره برده اند و ریشه قدرت ظالمان و دشمنان، جهل و ناآگاهی مردم است. هر فرد جامعه که آگاه کنیم، آجری از ساختمان دشمن را سست کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۷۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ - 10September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل شاکر» امام‌جمعه شهرستان «اردکان» در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: از درس‌های اسارت اهل بیت در شام این است که حق در هر حال پیروز است و باطل هر چند قدرت و شوکت داشته باشد در نهایت شکست می‌خورد.

وی افزود: همیشه دشمنان از تبلیغات بهره برده اند و ریشه قدرت ظالمان و دشمنان، جهل و ناآگاهی مردم است. هر فرد جامعه که آگاه کنیم، آجری از ساختمان دشمن را سست کرده‌ایم.

امام جمعه اردکان اذعان داشت: امروز در کنار علما و خواص، رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در آگاه کردن مردم دارند که به همان اندازه مسئولیت هم دارند. از جمله مسئولیت رسانه‌ها در آگاهی بخشی، استفاده از منابع موثق، تحلیل صحیح و دوری از ناامید کردن مردم است.

شاکر افزود: دولت جدید زمینه استخدام نیروی کافی در آموزش‌وپرورش را فراهم کند. برای شهرستان زشت است که باوجود این‌همه کارخانه کمبود فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی داشته باشیم.

وی به صاحبان صنایع و معادن مستقر در شهرستان توصیه کرد: اولا با اختیار و اراده به تعهدات اجتماعی خود عمل کنید و نگذارید کار به اجبار و فشار اداری و قضایی و افکار عمومی برسد، ثانیا بدانید آنچه برای شما می‌ماند همین خدمات خیری و عمومی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار