نماینده مردم در مجلس:

ایران شرارت قدرت‌های بزرگ را بر نمی‌تابد

عباس‌زاده مشکینی گفت: دوران بزن دررو دیگر تمام شده جمهوری اسلامی ایران شرارت قدرت‌های بزرگ را در قالب انجام فعالیت‌های تروریستی بر نمی‌تابد.
کد خبر: ۴۷۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ - 10September 2021

ایران شرارت قدرت‌های بزرگ را بر نمی‌تابد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمود عباس‌زاده» مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به تحرکات اخیر برخی از گروه تروریستی در مرز‌های غربی کشور، اظهار داشت: با توجه به این که جمهوری اسلامی لنگرگاه امنیت در منطقه است و طبیعتاً همکاری با ایران موجب فراهم آمدن امنیت کشور‌های همسایه می‌شود.     

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: دوران بزن دررو تمام شده و جمهوری اسلامی ایران عملاً این موضوع را اثبات کرده است؛ به گونه‌ای که در مقابل شرارت قدرت‌های بزرگ و حملات تروریستی منفعل نبوده است.

وی افزود: ابرقدرت‌ها در قبال فعالیت‌های تروریستی، ضرب شست جمهوری اسلامی ایران را دیدند و با برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی روبرو شدند؛ که یکی از نمونه‌ها آن دستگیری تروریست معروف در آسمان ایران است.

عباس زاده مشکینی عنوان کرد: تروریست‌ها بدانند که قطعاً به سزای جنایاتشان می‌رسند، اما کشور‌هایی که خاک آن‌ها خواسته یا ناخواسته گروهک‌های ضد انقلاب می‌شوند بر اساس حقوق بین‌الملل مسئولیت مدنی و حقوقی برای برخورد با این موضوع دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: عراق جزء دوستان ایران است و جمهوری اسلامی برای تامین امنیت این کشور سنگ تمام گذاشته وهمه دنیا این موضوع را می‌دانند چه بسا شیطنت‌ها و حرکاتی از سوی گروهک‌های ضد انقلاب در نواحی مرزی مشترک بین دو کشور رخ دهد.

وی تصریح کرد: ملت ایران، عراق و دولت‌ها حساسیت لازم را برای برخورد با گروهک‌های تروریستی دارند لذا با هرگونه اقدامی که ضد امنیت ملی باشد با برخورد قاطع روبرو خواهد شد.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار