سخنگوی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم تشکیل کمیته مخصوص رسیدگی به وضعیت ایثارگران در شورای شهر تهران

نادعلی گفت: ایجاد یک کمیته مخصوص ایثارگران از موضوعاتی است که شخصا پیگر آن خواهم بود تا بتواند به صورت تخصصی این موضوع را بررسی کند.
کد خبر: ۴۷۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ - 10September 2021

لزوم تشکیل کمیته مخصوص رسیدگی به وضعیت ایثارگران در شورای شهر تهران

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علیرضا نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگویی در مورد رسیدگی به وضعیت ایثارگران و خانواده شهدا در شهر تهران، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهمی که شورای شهر تهران پیگیر آن است ادغام اداره کل ایثارگران شهرداری تهران است و حتما این اداره کل آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: شورای شهر تهران در این دوره با روحیه انقلابی کار خود را آغاز کرده است حتما توجه به وضعیت ایثارگران و خانواده شهدا در شهر تهران از اولویت‌های شورای اسلامی شهر تهران خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ایجاد یک کمیته مخصوص ایثارگران از موضوعاتی است که شخصا پیگر آن خواهم بود تا بتواند به صورت تخصصی این موضوع را بررسی کند.

نادعلی تاکید کرد: کمیسیون فرهنگی اجتماعی موضوع نماد‌های شهدا را پیگیری خواهد کرد و از شهرداری تهران نیز می‌خواهیم که ساخت سردیس شهدا نیز فعالیت بیشتری داشته باشد؛ این فعالیت‌های هنری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند نقش مهم و اساسی را ایفا کند.

منبع: میزان 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار