دستکم ۴۰ زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به راهپیمایی حمایت از اسرای فلسطینی

حمله نظامیان صهیونیست به راهپیمایی‌های حمایت از اسرای فلسطینی در کرانه باختری به زخمی شدن دستکم ۴۰ نفر منجر شده است.
کد خبر: ۴۷۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ - 10September 2021

دستکم ۴۰ زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به راهپیمایی حمایت از اسرای فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، صحن‌های مسجد الاقصی پس از نماز جمعه امروز صحنه تظاهرات باشکوه در حمایت از اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش فلسطین الیوم، شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در حمایت از مقاومت و همبستگی با اسرا که با حمله وحشیانه اداره زندان‌های رژیم اشغالگر روبه رو هستند، شعار سر دادند.

جوانان فلسطینی همچنین در مخالفت با هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم اشغالگر شعار سر داده و بر راه مقاومت و مبارزه و مقابله با اشغالگران تاکید کردند.

در حین برگزاری این راهپیمایی نظامیان صهیونیست در صحن‌های مسجد الاقصی مستقر شده بودند و حتی به روی پشت بام قبه الصخره و پیرامون مصلای باب الرحمه رفتند.

دیگر استان‌های کرانه باختری نیز به دعوت گروه‌های ملی و اسلامی شاهد فعالیت‌هایی در حمایت از اسرا و مخالفت با ادامه سرکوب آن‌ها بوده است.

نظامیان اشغالگر از سحرگاه امروز مانع ورود شمار زیادی از مردم به قدس برای حضور در نماز امروز جمعه مسجد الاقصی شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان حمله نظامیان اشغالگر به راهپیمایی‌های امروز فلسطینی‌ها در شهرک‌های بیتا و بیت دجن در استان نابلس دستکم ۴۰ فلسطینی مجروح شده یا دچار حالت خفگی ناشی از استنشاق گاز اشک آور شدند.

امروز در اعتراض به حمله انتقام جویانه نظامیان صهیونیست به اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی که در پی عملیات موفق فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع در شمال سرزمین‌های اشغالی رخ داده است، مناطق مختلف کرانه باختری و قدس شاهد برگزاری راهپیمایی حمایت از اسرای فلسطینی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها