«روحانیت» در وصیت‌نامه شهدای مازندران

شهدای مازندران در وصیت‌نامه‌های خود به موضوع «روحانیت» پرداختند.
کد خبر: ۴۷۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ - 11September 2021

«روحانیت» در وصیت نامه شهدای مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، وصیت‌نامه شهدا یکی از یادگاری‌های خوب به‌جا مانده از شهدا است که راهگشای زندگی جامعه امروز و آینده است. توجه به روحانیت مسئول، متعهد و پیشتاز انقلاب اسلامی یکی از موضوعات تأکید شده در وصیت‌نامه شهدا است که به آن پرداخته شده است. در ادامه فراز‌هایی از وصیت‌نامه شهدای مازندران را با این موضوع از نظر می‌گذرانیم.

شهید امیر علی اسحاقی

برادران و خواهران از روحانیت عزیز دفاع کنید و نگذارید مشتی خودپرست که هوای و هوس بر آن‌ها غلبه کرده به روحانیت متعهد و در خط امام و به حزب الله واقعی توهین کنند، و آن‌ها را به منطق ایمان از خود برانید که فرقی با شیطان ندارند.

شهید محمدحسین بابلی

در همه حال به فکر مسلمین باشید، زیرا مسلمین جهان چشم انتظار شما هستند تا آن‌ها را از دست مستکبرین و تمام جهانخواران نجات دهید. به روحانیت ارج دهید و دوستان واقعی و یاران باوفای روحانیت باشید. مخصوصاً شما‌ای نسل جوان که امید اسلام و مسلمین هستید. همیشه امام را دعا کنید و از خدا بخواهید که تا انقلاب مهدی (عج) عمر پربرکت عزیزمان را طولانی‌تر کند.

شهید کرمعلی کرمی گرجی

پیامی دارم به امت فداکار انقلابی ایران که پا به پای امام حرکت کنند، و روحانیت متعهد و مسئول را که در راستای خط امامند و رهبری امام را ارج می‌نهند اطاعت نمایند و خط امام را الگوی حرکت خود قرار دهند. همچنین به عنوان یک سرباز و یک برادر کوچک به روحانیون متعهد و مبارز به مسئولین و نمایندگان محترم حزب الهی در مجلس و ائمه محترم جمعه تقاضا می‌نمایم، که خود را از شر منافقین و اشرار تروریسم مسلح که دست پرورده شیاطین‌اند حفظ نمایند؛ و بر حزب الله است که از این رجال سیاسی مذهبی حفاظت نماید.

شهید حسین فلسفی کوبه‌ای

ای روحانیون محترم،‌ ای عالمان،‌ ای معلمان عزیز، بدانید قلم و افکار شما بود که توانست خون شهید را حرکتی تازه ببخشد این شما هستید که کوچکترین رفتار انسانی شما می‌تواند تأثیر بسزایی در بین پدران و مادران و دانش آموزان بگذارد و اگر خدای نخواسته نفس اماره بر عقل شما مسلط گردید و خلافی از شما مشاهده شود و آنچنان تأثیر سوئی خواهد گذاشت که دیگر قابل جبران نخواهد بود آنگاه چگونه می‌توانید در مقابل خداوند در فردای قیامت جواب این همه خون شهدا را بدهید.

شهید مسلم قاسمی علی‌تپه

شما ادامه دهندگان راه ما و باعث انسجام و خط دهنده این ملت می‌باشید نگذارید که بعضی از روحانی نما‌ها چه آن‌هایی که دست اندرکار هستند و چه آن‌هایی که غیر مسئول می‌باشند آن‌ها را شناسایی کنید و به ملت معرفی نمائید که همانا امام بزرگوارمان فرمودند یک آخوند فاسد از یک ساواکی بدتر است یعنی ضربه‌ای که یک روحانی در لباس روحانیت می‌تواند بزند حتی ابرقدرت‌ها نمی‌توانند آن ضربه را به اسلام بزنند اسلام همیشه از دست این‌ها ضربه خورده است.

شهید بهمن کیانی

در مکتب ما روحانیت یعنی دیانت و سیاست و ما روحانیت را الگو و اسوه خود می‌دانیم و ما در هر نبرد و قیام و انقلابی که پیشتاز و پرچم دار آن روحانیت نباشد ما به آن قیام و انقلاب‌ها شکست (پشت) خواهیم کرد، چون ما به تجربه دیده‌ایم که در طول تاریخ در جهان و انقلاب‌ها و قیام‌های متعددی رخ داده است به علت شکرت نداشتن روحانیت آن انقلاب و قیام ما به انحراف کشیده شده اند یا به سازش رفته اند.

شهید علی عقیلی کوهستانی

قدر روحانیون را بدانید البته نه آن کسانی که لباس روحانیون را بر تن می‌کنند و کار‌های زشت انجام دهند و با لاابالی‌های محل قدم می‌زنند و با این افکار پوچ‌شان خود را در لباس روحانیت غالب کنند. واقعاً ننگ است و به خود بیایند و آخر به حساب‌شان رسیده خواهد شد چه در این دنیا و چه در آن دنیا بالاخره به خود بیایند و دست اتحاد دهند و حق را از ظالم بگیرند.

شهید حمید جدیدی

صحبت دیگرم با روحانیون متعهد و مسئول است.‌ ای عزیزان به معرفی هر چه بیشتر و دقیق‌تر اسلام محمدی (ص) همت گمارید و با نوشتن کتاب‌های ارزنده مکتب اسلام را برای نسل بعدی روشن نمائید، و جوانان عزیز را از غرق شدن در منجلاب مکتب‌ها و اسم‌های توخالی نجات دهید برخی از فرزندان این مملکت به مکاتب بیگانه روی آورده‌اند باید بازگردند و در وجود خود هستی و هستی آفرین را خواهند یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها