سخنگوی جنبش حماس:

قهرمانان نبرد «تونل آزادی» هیبت صهیونیست‌ها را در هم شکستند

فوزی برهوم گفت: اسرای قهرمان نبرد «تونل آزادی» با فرار خود از زندان «جلبوع» هیبت صهیونیست‌ها را در هم شکستند و ناتوانی امنیتی آن‌ها را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۷۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ - 11September 2021

قهرمانان نبرد «تونل آزادی» هیبت صهیونیست‌ها را در هم شکستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی اظهار داشت: قهرمانان نبرد «تونل آزادی» موفق شدند هیبت رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند.

بر اساس این گزارش، ۶ اسیر قهرمان نبرد تونل آزادی با فرار خود از زندان جلبوع سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را زیر سؤال برده و ناتوانی امنیتی این رژیم را به نمایش گذاشتند. اینکه ۲ نفر از آن‌ها بازداشت شده اند، واقعیت را تغییر نمی‌دهد. ما همچنان به حمایت از اسرای فلسطینی ادامه می‌دهیم.

برهوم در ادامه نیز یادآور شد: انتفاضه بزرگ علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از اسرای فلسطینی در سراسر اراضی اشغالی ادامه پیدا خواهد کرد. ملت فلسطین دست از حمایت از اسرای خود نخواهد کشید.

روز گذشته روزنامه الاخبار به نقل از یکی از رهبران تشکیلات خودگردان فاش کرد که مسئولان ارشد این تشکیلات با همکاری با رژیم صهیونیستی برای یافتن اسرای فراری موافقت کرده اند. روزنامه مذکور اشاره کرد که مسئولان تشکیلات خودگردان معتقدند که ملتهب شدن اوضاع در کرانه باختری به هیچ وجه به نفع آن‌ها نیست.

فرار اسرای فلسطینی واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت. در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات فرار اسرا از زندان، یک عملیات قهرمانانه است که ضربه‌ای بزرگ به نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و ساختار سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

این جنبش اعلام کرد که همزمان شدن این عملیات قهرمانانه با ضربه محکمی که دشمن صهیونیستی در مرز غزه دریافت کرد، شکست و ناتوانی این رژیم را بیش از پیش نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، جنبش حماس نیز تاکید کرد که فرار ۶ نفر از اسرا علیرغم تمامی موانع امنیتی، اقدامی شجاعانه و قهرمانه است. این پیروزی چالشی حقیقی را در برابر نهاد‌های امنیتی صهیونیستی قرار داد که خود را شکست‌ناپذیر می‌دانستند.

این جنبش تصریح کرد که این پیروزی ثابت کرد که دشمن صهیونیستی علیرغم تمامی امکاناتی که در اختیار دارد، هرگز پیروز نخواهد شد. سخنگوی حماس بیان کرد که این عملیات قهرمانانه ثابت کرد که مبارزه ملت فلسطین برای آزادی حتی در داخل زندان هم ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار