شهید غلامرضا خان‌آبادی: خط امام را دنبال كنيد

شهید غلامرضا خان‌آبادی در وصیت‌نامه خود آورده است: «از شما خواهران و برادرانم تقاضا دارم که خط امام را دنبال کنید و رهبر عزیز را یاری نمایید.»
کد خبر: ۴۷۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ - 11September 2021

شهید غلام‌رضا خان‌آبادی: خط امام را دنبال كنيد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «غلامرضا خان‌آبادی» ۱۵ فروردین‌ ۱۳۴۲ دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ ۹ شهریور ۱۳۶۰ به فیض شهادت نائل آمد.  

 وصیت‌نامه شهید غلامرضا خان‌آبادی

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

به نام خداوند بخشنده مهربان و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و با سلام به‌تمامی شهیدان مکتب شهید پرور و مکتب تشیع. سلام به مادر مهربانم که عمری در بزرگ کردن من زحمت کشید و مرا فدای اسلام نمود.

عزیزان اگر مرا دوست دارید در روز شهادت من جشن بگیرید و شاد باشید که از خانواده شما هم فرزندی به لقاء الله پیوست.

تو‌ای مادر! سربلند باش و افتخار کن که پسرت به یاری حسین زمان، خمینی شتافت و به دعوت هل من ناصر ینصرنی، لبیک گفت، به میدان نبرد شتافت و شهید شد.

از شما خواهران و برادرانم تقاضا دارم که خط امام را دنبال کنید و رهبر عزیز را یاری نمایید.

شهید دو چهره دارد خون و پیام. من با خون خود پیمان بستم و گفتم اگر با شهادت من اسلام عزیز پایدار می‌ماند، پس گلوله‌ها، خمپاره‌ها و نارنجک‌ها مرا دریابید، اسلام را یاری کنید و راه شهیدان را ادامه دهید و به جان پاک امام دعا کنید.

«خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها