حلقه وداع دوستان شهید اینانلو بر گرد پیکر مطهر او + فیلم

پیکر شهید محمد اینانلو هفته گذشته به همراه پیکر شهید مرتضی کریمی شناسایی و مراسم وداع با آن برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۶ - 12September 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هفته گذشته پیکر دو شهید مدافع حرم پس از شش سال از شهادت در سوریه تفحص و از طریق دی ان ای شناسایی شد.

خداحافظی غریبانه دوستان محمد با حلقه زدن دور پیکرش+ فیلم

پیکر شهید محمد اینانلو یکی از این پیکرها بود که به همراه پیکر شهید مرتضی کریمی به آغوش خانواده‌اش بازگشت. مدت‌ها بود معراج الشهدا میزبانی از شهیدان نداشت و عطر شهدایی که مجاهدانه در بیرون از مرزهای خاک وطن در راه مقدسات اسلام به شهادت رسیده بودند فضای شهر را عطراگین نکرده بود.

با بازگشت پیکر شهید مجید قربانخانی به کشور خانواده این دو شهید که سال‌ها چشم‌انتظار بازگشت عزیز خود بودند، مجدداً امیدوار شدند. محمد اینانلو همراه با شهید کریمی مورد اصابت موشک کورنت قرار گرفت و تقریباً چیزی از پیکرشان باقی نمانده بود، شاید این بازگشت ادای دین این شهید به خانواده‌های آنان است که صبورانه در این سال‌ها غم فقدان و بی‌خبری از فرزند را تاب آوردند.

محمد اینانلو متولد فروردین سال ۱۳۶۷ بود. وی دانشجوی علوم سیاسی در دانشگاه آزاد و ساکن شهرستان کرج بود. محمد ۲۱ دی‌ماه سال ۱۳۹۴ به همراه تعدادی دیگر از رزمندگان یگان فاتحین در منطقه خان‌طومان به شهادت رسید و حالا بعد از گذشت شش سال از شهادتش پیکر او به کشور بازگشته است. از شهید اینانلو یک فرزند دختر به نام حلما به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار