مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

مخاطب شناسی اولویت برنامه‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس

سردار مرادحاجتی گفت: مخاطب شناسی در برنامه‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس اولویت امسال ما است و بانوان باید در این خصوص پیشقدم باشند.
کد خبر: ۴۷۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ - 11September 2021

مخاطب شناسی اولویت اول ما در برنامه های فرهنگی حوزه دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین نشست کمیته زن و دفاع مقدس ستاد استانی چهلمین و یکمین سالگرد دفاع مقدس امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و دیگر اعضا در سالن جلسات شهید جهان آرای اداره کل خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در ابتدای جلسه هدف از برگزاری این نشست را برنامه‌ریزی جهت برگزاری شایسته برنامه های بانوان در هفته دفاع مقدس و تجلیل از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: ضرورت دارد که بانوان ما جامعه هدف شان را به سنین پایین تر سوق دهند.

وی افزود: مخاطب شناسی در برنامه های فرهنگی حوزه دفاع مقدس اولویت ما در اجرای برنامه های امسال است و بانوان باید در این خصوص پیشقدم باشند.

در ادامه جلسه «بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نقطه نظرات تمام اعضا حاضر در جلسه را مبنای برنامه‌های آینده در حوزه بانوان دانست و گفت: هدف ما این است که از هم اندیشی و راهبردهای نوین در برنامه‌های خود استفاده کنیم تا تاثیرگذاری بیشتر و بهتری بر مخاطبان خود داشته باشیم.

در پایان نیز کارشناسان حاضر در جلسه جهت کیفیت بخشی به برنامه‌های بانوان، راهکارهای خود را اعلام کردند و مسئولان امور بانوان شهرهای مختلف خوزستان نیز به صورت برخط با جلسه ارتباط گرفته و شاخص‌‌ترین برنامه‌های خود را به سمع و نظر مدیران کمیته رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها