فرمانده نیروی دریایی سپاه: برای رفع محرومیت‌ها شبانه‌روز تلاش می‌کنیم

سردار تنگسیری گفت: بنا بر فرمان امام خامنه‌ای، شبانه‌روز برای رفع محرومیت‌ها و ایجاد عمران و آبادانی‌ها در نقاط کمتر توسعه‌یافته تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۷۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 11September 2021

رای رفع محرومیت‌ها تلاش خواهیم کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در نقاط محروم و کم‌برخوردار استان هرمزگان، روستا‌های زاچ و داربست از توابع شهرستان بشاگرد، از طرح‌های عمرانی در دست ساخت و شهرک مسکونی شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) توسط مهندسی نیروی دریایی سپاه، بازدید کرد.

در این بازدید، سردار تنگسیری ضمن حضور در روستا‌های محروم و دیدار با مردم این منطقه و عرض خداقوت و خسته نباشید به مهندسان، کارگران و گروه‌های جهادی، در جمع آنان اظهار داشت: افتخار می‌کنم امروز به‌عنوان سرباز ولایت در جمع شما مردم عزیز و ولایتمدار حضور یافتم و از صفا و صمیمیت شما عزیزان بهره‌های معنوی کسب می‌کنم.

وی اقدام جهادی و انقلابی در رفع محرومیت را از نکات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: با کمک هم می‌توانیم تلاش کنیم تا این شهرک مسکونی جدیدالاحداث که مزیّن بنام شهید والامقام، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است، زودتر آماده شود و به بهره‌برداری برسد و مقداری از مشکلات و سختی‌های مردم کاسته شود.

دریادار تنگسیری با تقدیر از حمایت و پشتیبانی خیّرین در احداث شهرک شهید سلیمانی (ره)، عنوان کرد: در بازدید از این پروژه مسکونی و پروژه‌های عمرانی دیگر، روند رو به رشد مشاهده شد و ان‌شاءالله با تلاش شبانه‌روزی جهادگران مخلص مهندسی نیروی دریایی سپاه انتظار می‌رود تا قبل از سالروز شهادت حاج قاسم عزیز برای بهره‌برداری آماده و به مردم عزیز این روستا‌ها اهدا شود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌ها و مساعدت‌های مسئولین استانی و خیّرین در اجرای این پروژه گفت: خادمی شما مردم، وظیفه شرعی ما است و به آن افتخار می‌کنیم و همان‌گونه که برای حفظ امنیت پایدار ملت عزیز ایران اسلامی شبانه‌روز انجام وظیفه می‌کنیم و آماده جانفشانی هستیم، برای رفع مشکلات و محرومیت‌ها هم بنا بر فرمان امام جامعه اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) و تأکید فرمانده ولایتمدار کل سپاه، سرلشکر سلامی، شبانه‌روز برای رفع مشکلات، محرومیت‌ها و ایجاد عمران و آبادانی‌ها در نقاط کمتر توسعه‌یافته مثل این منطقه تلاش خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با ارزشمند دانستن کمک و همیاری به مردم و تشکر از جوانانی که در گام دوم انقلاب اسلامی با تشکیل گروه‌های جهادی برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنان، سختی‌ها را تحمل می‌کنند و همراه و همیار مردم نجیب این مناطق کم‌برخوردار هستند، گفت: کار برای رضای خدا شیرین و دلچسپ است و انسان در درونش احساس خوشی و سبکی می‌کند، در این امور خداپسندانه که خریدارش هم خود خداست، از خدا بخواهید این توفیقات همیشه ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسیری که شهدا برای ما روشن کردند، رهرو خوبی باشیم.

در پایان، سردار تنگسیری به مهندسان و متولیان ساخت شهرک شهید سلیمانی دستور داد که با اضافه کردن نفرات مهندسی و کارگران زحمتکش و تجهیزات مورد نیاز، هرچه زودتر این شهرک مسکونی آماده شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، این شهرک تا قبل از سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی (ره) آماده بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار