مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

کرامت زن مسلمان ایرانی مدیون دفاع مقدس است

واحد گفت: عزت و کرامت کنونی زن مسلمان ایرانی، مدیون ایثارگری های رزمندگان و شهدا و حماسه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۷۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ - 11September 2021

کرامت زن مسلمان ایرانی، مدیون دفاع مقدس است/ عکس بی کیفیت است/ عکس با کیفیت ارسال کنید/به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس استان اردبیل در محل موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در ابتدای این جلسه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: عزت و کرامت کنونی زن مسلمان ایرانی، مدیون ایثارگری های رزمندگان، شهدا و حماسه دفاع مقدس است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل افزود: همسران، خواهران و مادران شهدا با تأسی از حضرت زینب کبری (س) صبور بودند و استقامت کردند و باید این الگوهای تربیت یافته در مکتب عاشورا را به نسلهای بعدی حفظ کرده و انتقال دهیم.

در ادامه «فریبا محمدلو» مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با نگاهی به کشورهای همسایه و وضعیت بهداشت و امنیت و آسایش مردم آنها به ویژه زنان و دخترا، اهمیت حماسه ماندگار دفاع مقدس مضاعف می شود و ملت ایران تا ابد باید قدردان ایثارگری های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس باشند.

محمدلو افزود: باید در تبلیغات و کارهای فرهنگی به ویژه در حوزه زنان و دفاع مقدس، از تکرار و یکنواختی و روزمرگی فاصله گرفت و با خلاقیت و تعابیر نو و جدید به حل معضلات و مشکلات اجتماعی تدبیر کرد.

«مریم حامدی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: مسئله دفاع مقدس جدای از مسئله عاشورا نیست و و دفاع مقدس دقیقا همانند حماسه عاشورا ارزش ها را تا ابد زنده کرد و تقارن ایام سوگواری امام حسین (ع) باهفته دفاع مقدس باعث شده است که شباهت و اشتراکات این دو حماسه بیشتر برای مردم و ملت ایران اسلامی قابل لمس باشد.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر در خصوص راهکارهای بهتر و موثرتر نهادینه کردن فرهنگ زینبی در بین بانوان ایران اسلامی گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار