رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

طرح شهید سلیمانی با جدیت در کشور در حال اجراست

سردار رعیتی‌فرد گفت: طرح شهید سلیمانی با جدیت در کشور در حال اجراست و امیدوارم با ادامه داشتن این روند فرآیند واکسیناسیون در کشور تکمیل و به بهترین نحو اجرایی شود.
کد خبر: ۴۷۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 11September 2021

شاهد جلوه بسیار زیبایی از کار خدا پسندانه در کشور بودیمبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «علی حسین رعیتی‌فرد» رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به همراه فرمانده سپاه قدس گیلان از بیمارستان کرونایی رازی رشت بازدید کرده و با کادر درمان به گفت‌وگو پرداختند.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بازدید با بیان اینکه در روز‌های کرونایی بسیج و سپاه در کنار کادر درمان به کنترل این ویروس کمک کرد، اظهار داشت: برای مقابله با کرونا بسیج و کادر درمان با کار جهادی در تمامی بیمارستان‌ها حضور دارند تا بتوانند حیات دوباره‌ای به مردم هدیه کنند.

وی با اشاره به نقش گروه‌های جهادی، بسیجی و سپاه پاسداران در کنترل موج‌های بی‌شمار کرونا در کشور، تصریح کرد: در طی این مدت شاهد جلوه بسیار زیبایی از کار خداپسندانه در کشور بودیم چراکه این بیماری تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

سردار رعیتی‌فرد با ابراز خرسندی از روند واکسیناسیون در کشور، خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی با جدیت در کشور در حال اجراست و بسیار امیدوارم با ادامه داشتن این روند فرآیند واکسیناسیون در کشور تکمیل و به بهترین نحو اجرایی شود.

وی پیک پنجم کرونا را سنگین‌تر از پیک‌های قبلی دانست و افزود: با آغاز شیوع دلتا ویروس کرونا در کشور روزانه بر تعداد بیماران افزوده می‌شد و در این هنگام بود که با دستور مقام معظم رهبری بار دیگر گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه پای‌کار آمده و به کنترل نسبی موج پنجم کمک کردند.

بیمارستان رازی رشت یکی از مراکز درمانی درگیر با ویروس کرونا است و از اولین روز شیوع کووید ۱۹ در گیلان این بیمارستان پایلوت بیماران کرونایی بوده و تمامی تخت‌های آن به بیماران کرونا اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار