امام جمعه جوانرود:

فرهنگ دفاع مقدس نیاز ضروری جامعه است

ماموستا مُلا «فخری» گفت: فرهنگ دفاع مقدس نیاز ضروری جامعه است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس زنده نگه داشتن شعائر اسلامی است.
کد خبر: ۴۷۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ - 11September 2021

فرهنگ دفاع مقدس نیاز ضروری جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، ماموستا مُلا «احمد فخری» امام جمعه شهرستان جوانرود امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس از ویژگی‌های برجسته‌ای همچون مشارکت مردمی، دین باوری، ولایتمداری، ایثار و شهادت برخوردار است، از این موضوع به عنوان سرمایه ارزشمند کشور یاد کرد و اظهار داشت: باید از این سرمایه گرانسنگ استفاده معنوی لازم را ببریم و در این مسیر تکیه و تاکید بر حفظ و تداوم این ارزش‌ها الزامی است.

امام جمعه شهرستان جوانرود با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس نیاز ضروری جامعه است، گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس زنده نگه داشتن شعائر اسلامی است.

«رستگار یوسفی» فرماندار شهرستان جوانرود نیز با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: تاریخ دفاع مقدس درخشان‌ترین نقطه تاریخ ایران و دفاعی سراسر حماسه و افتخار برای ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان جوانرود با یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم جوانرود در هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی دو تیپ، تقدیم ۳۴۳ شهید، ۷۲۰ جانباز و ۳۰ آزاده سرافراز بی نظیرترین جلوه‌های ایثارو مقاومت را به نمایش گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن درآید.

وی بيان داشت: ایستادگی مردم غیور ایران در برابر تهاجم رژیم بعثی نشان داد که ایران اسلامی با بهره گیری از ملتی سلحشور هیچ وقت اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی را نخواهد داد.

یوسفی با تاکید بر اینکه سرمایه عظیم دفاع مقدس به همه آحاد و اقشار جامعه تعلق دارد، یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی برای ترویج  ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند.

سرهنگ پاسدار «احمد عزیزی» جانشین سپاه ناحیه جوانرود نیز به اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جمعه، رژه موتورسواری، غباروبی مزارشهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، نواختن زنگ انقلاب، تجلیل از پیشکسوتان  دفاع مقدس، نشست‌های بصیرتی، اجرای طرح کمک‌های مومنانه، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، ویزیت رایگان و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و ایستگاه سلامت از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

سرهنگ عزیزی افزود: تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار