فرمانده نیروی انتظامی بازگشت ناوگروه ۷۵ را تبریک گفت

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ماموریت تاریخ‌ساز دریانوردی پهنه اقیانوس اطلس را به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲ - 11September 2021

فرمانده نیروی انتظامی بازگشت ناوگروه ۷۵ را تبریک گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، فرمانده نیروی انتظامی در پیامی بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ماموریت تاریخ‌ساز دریانوردی پهنه اقیانوس اطلس را به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام مذکور بدین شرح است:

«بسمه تعالی

برادر گرانقدرم، امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

بازگشت مقتدرانه و غرورآفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را خدمت شما و همچنین یکایک کارکنان مجاهد و انقلابی ناوگروه که در راستای عزت، شرف، اقتدار و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ کوشش فروگذار نمی‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم؛ این اقدام شایسته و قابل تحسین که برای اولین بار در تاریخ دریانوردی کشور انجام شده است، بار دیگر توانمندی، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

امید است ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتقاء توانمندی و ظرفیت‌های خود و با وجود کارکنان دلاور، ایثارگر و خستگی ناپذیر گام‌های استوارتر و مستحکمی در راستای زنده نگه داشتن اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و محقق شدن فرمایشات حکیمانه مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتدار ملی و حراست از مرز‌ها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بردارد. ان‌شاءالله»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها