معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

۹۰ درصد معوقات دانشگاه‌ها در سال جاری پرداخت شده است

سلیمانی گفت: از سال ۱۳۹۱ بیش از دو هزار میلیارد تومان از معوقات دانشگاه‌های کشور انباشته شده بود که در سال جاری ۹۰ درصد این معوقات پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۷۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ - 12September 2021

۹۰ درصد معوقات دانشگاه‌ها در سال جاری پرداخت شده استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌ عنوان افضل نهاد‌ها توفیق بزرگی است، اظهار داشت: اساس دین اسلام و نظام اسلامی بر پایه ایثار و شهادت بنا شده است و از اتفاق شعب ابی‌طالب تا این لحظه، ایثار و شهادت باعث تداوم اسلام شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه باید همه توان خود را در راستای ترویج ایثار و شهادت بگذاریم، افزود: باید در این مجموعه باید بنیادی و نهادی فکر کنیم و این موضوع مستلزم مشارکت و نقش‌آفرینی همه نیرو‌ها است.

سلیمانی درباره اعتبارات بخش یادواره‌ها و کنگره‌ها گفت: برای مشارکت در یادواره‌های استانی، اعتبارات مشخصی تعیین شده و امیدواریم این برنامه‌ها با مرجعیت بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شود.

وی همچنین تأکید کرد: از سال ۱۳۹۱ بیش از دو هزار میلیارد تومان از معوقات دانشگاه‌های کشور انباشته شده بود که در سال جاری ۹۰ درصد این معوقات پرداخت شده است.

سلیمانی تأکید کرد: در آموزش‌های عمومی در مدارس شاهد باید برنامه‌هایی انجام شود تا هدایت تحصیلی صورت گیرد که در این رابطه مذاکراتی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد و جلساتی نیز با ایشان خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت اجرای طرح سپاس خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از وظایف و افتخارات همه ما محسوب می‌شود، اما باید در این مسیر بین نهاد‌های مختلف همکاری صورت گیرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار