نماینده ولی فقیه در سپاه:

باید پاسدار حضور مردم باشیم/ نگذاریم شکست‌های جبهه استکبار فراموش شوند

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه اگر امت را از رهبری و نظام بگیرید انقلاب می‌شکند، گفت: ما باید پاسدار و تقویت کننده‌ حضور مردم باشیم.
کد خبر: ۴۷۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ - 12September 2021

باید پاسدار حضور مردم باشیم/ نگذاریم شکست‌های جبهه استکبار فراموش شوندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (یکشنبه) در همایش سراسری هادیان سیاسی نیرو‌های مسلح که به صورت ویدئو کنفرانس در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: می‌دانیم که در دولت‌های قبل آنقدر به مردم دروغ گفته شد و وعده‌ دروغ داده شد که اکنون مردم به‌عنوان بزرگترین پشتیبان نظام سخن راست و وعده حقیقی را باور نمی‌کنند.

وی با بیان این که امروز یکی از مهم‌ترین محور‌های هدایت سیاسی امید دادن به مردم است، ادامه داد: فقط مشکلات دیده نشوند، پیروزی‌ها را هم بگویید.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثمره‌ مقاومت مردم را شکست استکبارگران دانست و گفت: هادی سیاسی باید قدرت حرکت و توانمندی جهاد بدهد. مردم ما مردم قدر شناسی هستند و خدمت رسانی صادقانه به مردم می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند.

وی محور دوم را تبیین صحیح وضعیت انقلاب تعریف کرد و افزود: محور دوم جلب انگیزه و اعتماد مردم است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی گفت: تلاش کنیم برای این که ارکان انقلاب را با یک بیان عقلانی و قرآنی برای مردم بیان کنیم، تا قدرت تحلیل آن‌ها بالا برود.

وی خاطرنشان کرد: چهار ستون انقلاب را چهل و دو سال است که دشمن مورد تعرض قرار داده است، ما باید در این زمینه کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که متون حرکت انقلاب اسلامی دین و قرآن و اسلام است، یادآور شد: تهاجم فرهنگی به شیوه‌های مختلف از طرف دشمن در حال انجام است، آن چه که مهم است روحیه دین داری است.

وی با بیان این که امروز شخص ولی فقیه بزرگترین نعمت خدا به امت اسلامی است، ادامه داد: هر مظلومی مظلوم می‌شود، گناهش به گردن کسانی است که از آن مظلوم دفاع نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان این که اگر امت را از رهبری و نظام بگیرید انقلاب می‌شکند، تصریح کرد: ما باید پاسدار و تقویت کننده‌ حضور مردم باشیم.

وی تاکید کرد: نگذاریم که شکست‌ها و ناکامی‌های جبهه‌ استکبار فراموش شوند. شکست ابرقدرتی آمریکا در منطقه افغانستان و یمن و ناتوانی او حتی در کشور خودش نباید مورد غفلت واقع شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که قدرتمند شدن جز در پرتو جهاد انجام نمی‌شود، اظهار کرد: نگذاریم روحیه‌ جهاد جای خود را به راحت طلبی بدهد. می‌دانیم که جبهه‌ قرآن در برابر جنگ فرهنگی جهاد کبیر است.

وی جهاد کبیر را جنگ با فتنه‌ها خواند و گفت: مهم این است که دشمن بیرونی و درونی مورد غفلت قرار نگیرند. ما هنوز نتوانسته ایم که این شکست‌های بزرگ جبهه‌ استکبار را به رخ دنیا بکشیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار