فرماندار شهرستان زبرخان:

تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت و ایمان است

«سلیمانی» گفت: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام با فداکاری خود آن را رقم زدند و به دنیا ثابت کردند که با دست خالی اما با اعتقاد راسخ، ایمان و ایثار می‌توان در برابر دنیای استکبار ایستاد و آن را به زانو درآورد.
کد خبر: ۴۷۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ - 12September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، نشست ستاد بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان زبرخان به ریاست «سیدیحیی سلیمانی» فرماندار شهرستان و سایر اعضا امروز برگزار شد.

سلیمانی در این نشست اظهار داشت: در مقطعی جنگ به میهن اسلامی ما تحمیل شد که انقلاب اسلامی سال‌های ابتدایی خود را پشت سر می‌گذاشت.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تصور می‌کردند با تحریک یک دیکتاتور و با حمایت همه جانبه از آن می‌توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط کنند ولی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در لبیک به ندای امام خمینی (ره) با ایثار و از خودگذشتگی به میدان آمدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان از ایران جدا شود. در سایه این حماسه عظیم بود که اقتدار و تمامیت ارضی کشورمان حفظ شد و دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند.

فرماندار شهرستان زبرخان تصریح کرد: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام با فداکاری خود آن را رقم زدند و به دنیا ثابت کردند که با دست خالی اما با اعتقاد راسخ، ایمان و ایثار می‌توان در برابر دنیای استکبار ایستاد و آن را به زانو درآورد.

سلیمانی تأکید کرد: با توجه به شرایط فعلی جامعه و ضرورت احیای روحیه ایثارگری، باید دفاع مقدس و ارزش‌هایی که در این حماسه عظیم خلق شده مورد بازخوانی قرار گیرد تا رشادت‌های رزمندگان و مدیریت جهادی فرماندهان به نسل جوانی که آینده‌ساز این کشور هستند منتقل شود.

فرماندار زبرخان تأکید کرد: دفاع مقدس که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به‌عنوان گنج حقیقی نام می‌برند بخشی از هویت و تاریخ ماست که هنوز این گنج به‌صورت کامل استخراج نشده است و هفته دفاع مقدس این فرصت را فراهم می‌آورد تا با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها، ساختارها، تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس و آحاد جامعه این گنجینه عظیم و گرانبها استخراج و مورد استفاده نسل کنونی و آیندگان قرار گیرد.

وی در پایان افتتاح چند پروژه عمرانی و فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، عطرافشانی مزار شهدا را از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار