مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان:

بزرگداشت دفاع مقدس نباید فقط به «هفته دفاع مقدس» محدود شود

سرهنگ «رضایی» گفت: بزرگداشت دفاع مقدس نباید فقط در هفته دفاع مقدس محدود شود و پرداختن به موضوع ایثار شهادت و فرهنگ دفاع مقدس نباید مقطعی باشد.
کد خبر: ۴۷۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 12September 2021

بزرگداشت دفاع مقدس نباید فقط در هفته دفاع مقدس محدود شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان امروز (یک‌شنبه) در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس نباید فقط در هفته دفاع مقدس محدود شود و پرداختن به موضوع ایثار شهادت و فرهنگ دفاع مقدس نباید مقطعی باشد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۳ سال از پایان دفاع مقدس می‌گذرد، افزود: با توجه به اینکه خیلی از مسئولین و خدمتگزاران نظام دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، باید تلاش کنیم با معرفی درست فرهنگ دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

رضایی با اشاره به اینکه مکتب دفاع مقدس برگرفته از قیام امام حسین (ع) و مکتب عاشوراست، گفت: این مقطع از تاریخ پرافتخار هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست و باید تلاش کنیم تا آثار پیدا و پنهان این حماسه هشت ساله را به منزله چراغ راه، گویا و پویا کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان این مطلب که دفاع مقدس با حضور همه مردم خلق شد، بیان داشت: برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس باید به گونه‌ای طراحی شوند که همه مردم بتوانند از آن‌ها بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار