روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

جان باختن ۴۸۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹/ بهبودی بیش از ۴ میلیون و ۵۶۸ هزار بیمار کرونایی

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۰ هزار و ۲۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ - 12September 2021

جان باختن ۴۸۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹/ بهبودی بیش از ۴ میلیون و ۵۶۸ هزار بیمار کروناییبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (یکشنبه) آخرین آمار‌های مربوط به کرونا در کشور را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

تا کنون ۲۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۱۴۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۳۵ میلیون و ۴۷ هزار و ۱۴۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته با تزریق یک میلیون و ۱۲۰ هزار و ۶۷ دُز واکسن کرونا، رکورد تزریق روزانه واکسن در کشور مجددا شکسته شد.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

از دیروز تا امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۲۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۴۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۴ هزار و ۳۱۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۵۶۸ هزار و ۲۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۷ هزار و ۲۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۹۱۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۶۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۷۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها