فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی اجازه تعدی به آسمان ایران را نمی‌دهد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در بازدید از منطقه پدافند هوایی شرق، گفت: فرزندان این ملت در نیروی پدافند هوایی ارتش اجازه تعدی به آسمان ایران در هیچ کجای این سرزمین پهناور را نمی‌دهند.
کد خبر: ۴۷۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ - 12September 2021

پدافند هوایی اجازه تعدی به آسمان ایران را نمی‌دهدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی زاهدان بازدید کرد.

امیر صباحی‌فرد ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه این گروه پدافندی اظهار داشت: پاسداری از حریم آسمان میهن اسلامی مسئولیت سنگین و فرصتی بی بدیل است که بر عهده شما عزیزان قرار دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: فرزندان این ملت در نیروی پدافند هوایی ارتش اجازه هیچ تعدی به آسمان ایران در هیچ کجای این سرزمین پهناور را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه ما براساس قوانین و موازین عمل می‌کنیم گفت: ایران به استقلال دیگر کشور‌ها احترام می‌گذارد و انتظار دارد که همه کشور‌ها نیز به استقلال ایران احترام بگذارند و برای عبور از آسمان ما موازین بین‌المللی را رعایت کنند.

سرتیپ صباحی‌فرد با تأکید بر اینکه ایران با اتکاء به توان داخلی خود از سامانه‌های پیشرفته دفاعی برخوردار است، عنوان کرد: سربازان ولایت در پدافند هوایی امروز بسیاری از این سامانه‌های راداری و سامانه‌های دفاعی را بومی کرده‌اند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها