فرماندار قصرشيرين:

حماسه هشت سال دفاع مقدس آزمون بزرگ سرافرازی ملت ایران است

«‌تاتار» گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس آزمون بزرگ سرافرازی ملت ایران است که در آن قدرت‌های استکباری دنیا با حمایت از عراق و نیز دامن زدن به اختلافات داخلی سعی داشتند در مقابل انقلاب اسلامی قرار گیرند.
کد خبر: ۴۷۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ - 12September 2021

حماسه هشت سال دفاع مقدس آزمون بزرگ سرافرازی ملت ایران بودبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشيرين امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: حماسه هشت سال دفاع مقدس آزمون بزرگ سرافرازی ملت ایران است که در آن قدرت‌های استکباری دنیا با حمایت از عراق و نیز دامن زدن به اختلافات داخلی سعی داشتند در مقابل انقلاب اسلامی قرار گیرند اما حضور ایمانی و اعتقادی جوانان و ملت ایران تمام معادلات دشمنان را بر هم زد و به چالش کشید.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردان بی ادعا و بی نشانی است که همه چیز خود را فدای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی کردند از این رو تبیین و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس برای کشور یک ضرورت است.

وی بيان داشت: ملت ایران در یکی از بزرگترین جنگ‌های معاصر را با کمترین امکانات و تنها با تکیه بر ایمان و اعتقاد در مقابل دشمنان ایستادند.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: امروز فرهنگ دفاع مقدس به یک الگو در برابر دشمنان تبدیل شده و وظیفه نسل جوان برای انتقال ارزش های دفاع مقدس خطیر و حساس است زیرا به فرموده ی رهبر معظم انقلاب،  دست‌های تحریف گر دشمن برای مخدوش کردن ادبیات دفاع مقدس در کمین است.

تاتار اضافه کرد: این شهرستان مرزی خط مقدم و نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی است و جایگاه ویژه ای در دفاع مقدس دارد و یادآور رشادت های رزمندگان و ایثارگران و شهدایی است که عزت را برای ما به ارمغان آوردند.

دفاع مقدس یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های خاورمیانه بود

سرهنگ «محسن دارابی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: دفاع مقدس یکی از طولانی ترین جنگ های خاورمیانه بود که رزمندگان اسلام شامل نیروهای ارتش، سپاه، انتظامی و بسیجیان خودجوش دوشادوش همدیگر زیر پرچم انقلاب اسلامی خون خود را در هم آمیختند و رشادت مثال زدنی که در جهان تبلور داشت، خلق کرده و حماسه ها آفریدند.

‌دارابی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران با رهبری فرزانه انقلاب باعث شد حتی یک وجب از این خاک در برابر دشمن تا دندان مسلح واگذار نشد و اینها مرهون ایثار و از خودگذشتگی مردم این مرز و بوم است.  

وی گفت: به دلیل شیوع کرونا برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود که شامل دیدار کارکنان بسیجی با امام جمعه، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقه ورزشی، توزیع بسته حمایتی، برپایی ایستگاه سلامت نذر ماسک، ویزیت رایگان مردم محله های محروم روستایی و شهری و اعزام اکیپ دامپزشکی به روستاها است.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار