جنبش حماس:

اشغالگران صهیونیست از فروپاشی خود در «غزه» عبرت بگیرند

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در شانزدهمین سالروز آزادی نوارغزه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست از فروپاشی خود در غزه عبرت بگیرند.
کد خبر: ۴۷۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ - 12September 2021

.به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در شانزدهمین سالگرد آزادی نوارغزه بیانیه‌ای را صادر کرد. این جنبش در بیانیه خود به همین مناسبت اعلام کرده است: تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای تحمیل معادلاتش علیه مردم فلسطین پایان یافته و وقت آن رسیده است که اشغالگران از فروپاشی خود در غزه درس عبرت بگیرند.

بر اساس این گزارش، حماس در بیانیه خود گفت: اشغالگران تا پیش از آزادسازی نوارغزه تصور می‌کردند که می‌توانند تمامی خواسته‌هایشان را به ملت فلسطین دیکته کنند. با این حال، پس از شکست اشغالگران در غزه آنها متوجه شدند که تاب تحمل حملات مقاومت را ندارند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه بیانیه خود آورده است: از دیدگاه ما نبرد با صهیونیست‌ها هنوز متوقف نشده است. نبرد با صهیونیسم تا زمان بازپس گیری تمامی اراضی اشغال شده و بازگشت آوارگان به خانه و کاشانه خود ادامه خواهد داشت.

در ادامه بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است که گروه‌های فلسطینی در غزه تحت هیچ شرایطی از گزینه مقاومت دست نخواهند کشید و مبارزه مسلحانه را تا زمان آزادسازی تمامی اراضی اشغالی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها