جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد

ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اردبیل جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم هفته دفاع مقدس در فرمانداری این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ - 12September 2021

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از اردبیل، ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اردبیل جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم هفته دفاع مقدس امروز (یکشنبه) در فرمانداری این شهر برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و فرارسیدن هفته دفاع مقدس، به اهم برنامه های پیش بینی شده جهت گرامی داشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فضاسازی محیطی در هفته دفاع مقدس امسال با لحاظ شعار محوری «ما مقتدریم» صورت می گیرد و در عین حال توجه به فضای مجازی نیز بیشتر از سال های گذشته خواهد بود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل افزود: در برگزاری برنامه های دفاع مقدس به ویژه تجلیل از 15 هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان، دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری محافل خاطره گویی و شعر خوانی شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به طور کامل رعایت می شود.

در ادامه سرهنگ پاسدار «میر حبیب هاشمی» معاون هماهنگ کننده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس امسال شبیه سازی جنگ های نامنظم گروه شهید چمران است و نمایش میدانی افلاکیان خاکی بازسازی روند تاریخی از صدر اسلام تا زمان حاضر است که به جنگ های نا منظم و شهادت شهید دکتر «مصطفی چمران» نیز می پردازد.

در ادامه سرهنگ پاسدار «علی حبیب زاده» جانشین فرمانده سپاه ناحیه اردبیل عنوان کرد: سپاه ناحیه اردبیل با برنامه ریزی های لازم، برگزاری 40 عنوان برنامه را برای 310 پایگاه مقاومت پیش بینی کرده است و در بحث فضاسازی محیطی با به کار گیری تمام توان سعی داریم شهر اردبیل به نمایشگاهی از تصاویر شهدا و دفاع مقدس تبدیل شود.

در پایان جلسه «مسعود امامی یگانه» فرماندار اردبیل ضمن سفارش بر نشر ارزش های دفاع مقدس، تمامی ادارات و نهاد ها را موظف به همکاری با ستاد و دبیرخانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس دانست و بر ادامه راه شهدا و پایبندی به آرمان آنها توسط هر نهاد و سلیقه سیاسی و فکری تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار