امیر اسماعیلی در بازدید از سایت‌های پدافندی جنوب کشور:

پدافند هوایی با گسترش تاکتیکی امکان هر گونه تجاوز را از دشمن سلب کرده است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این قرارگاه با نوعی گسترش تاکتیکی، تمامی معابر نفوذی را به خوبی رصد و امکان هر گونه تجاوز را از دشمن سلب کرده است.
کد خبر: ۴۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ - 03June 2015

پدافند هوایی با گسترش تاکتیکی امکان هر گونه تجاوز را از دشمن سلب کرده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) از منطقه پدافند هوایی جنوب کشور و سایتهای پدافندی مستقر در نیروگاه هستهای بوشهر بازدید کرد.

وی پس از حضور در این منطقه با ایجاد وضعیت بحران میزان چابکی و چالاکی ایستگاه راداری و سایتهای توپخانهای و موشکی مستقر در این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

سرتیپ اسماعیلی ایجاد آمادگی لازم برای رویارویی با هر نوع بحران را ضروری دانست و بیان داشت: بخشی از ماموریتهای پدافند هوایی ماهیت واکنش سریع دارد، و لازم است ما از نظر نیروی انسانی و تجهیزات در اوج آمادگی باشیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: امروز پدافند هوایی با اقتدار به پیش میرود و نگاه ما به تهدیدات آینده است؛ وآنچه در تهدیدات پیش رو چه در نقاط دوردست و چه نزدیک رخ می دهد ما را بر آن داشته با رصد تمامی تهدیدات احتمالی، آمادگی رزمی خود را حفظ کنیم.

امیر اسماعیلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) مبنی بر اینکه هر چیزی که در طول مدت شکوفایی انقلاب اسلامی بهدست آمده اگر غفلت شود در نصف روز از دست میرود، تصریح کرد: پدافند هوایی که امروز مسئولیت حفظ امنیت مراکز حساس، حیاتی و هستهای کشور عزیزمان را بر عهده دارد، با نوعی گسترش تاکتیکی، تمامی معابر نفوذی را به خوبی رصد و امکان هر گونه تجاوز را از دشمن سلب کرده است.

وی در پایان این بازدید ضمن تشکر از عملکرد بسیار مناسب کارکنان این منطقه در مقابله با بحران فرضی گفت: در دفاع از مراکز هستهای کشور به همت کارکنان پدافند و با عنایت خداوند متعال در برابر هر گونه تهدیدات هوایی آمادگی کامل را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار