فرمانده سپاه محمودآباد:

ادامه راه شهدا وظیفه و رسالت سنگین است

«ابراهیم‌نژاد» گفت: ادامه راه شهدا وظیفه و رسالت سنگین و مهم است.
کد خبر: ۴۷۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳ - 12September 2021

ادامه راه شهدا وظیفه و رسالت سنگین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه محمودآباد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در سرخ‌رود اظهار داشت: این مراسم با حضور «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی عصر روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۵ در محوطه حسینیه وزراء‌محله این شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا توسعه و ترویج فرهنگ شهادت و الگوپذیری از آنان در زندگی خواهد بود. راه و نام شهیدان برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاودانه شده و بررسی زندگی آنها نمونه‌ای کامل از یک مجاهد فی سبیل الله است که باید به تصویر کشید.

این مسئول با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا خاطرنشان کرد: امروزه می‌توان با برگزاری چنین مراسماتی فرهنگ‌سازی درست برای جوانان داشته باشیم تا ادامه دهنده راه آنها باشند. راه شهدا مسیر انقلاب است و نباید در ادامه مسیر انقلاب از کوچک‌ترین کاری غافل بمانیم.

وی گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی؛ جنگ با گروه‌های ضدانقلاب، منافقان و هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل و شهدای زیادی را تقدیم کردیم بنابراین ادامه راه شهدا وظیفه و رسالت سنگین و مهم ما است. یادواره شهدا که میزبان آن خود شهدا هستند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار