مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

دفاع مقدس متعلق به همه آحاد جامعه است

امیر سرتیپ دوم «بهنام پیری» گفت: در دوران دفاع مقدس همه اقشار و آحاد جامعه در برابر تهاجم دشمنان و استکبار جهانی پای صحنه بودند و دفاع مقدس متعلق به همه مردم است.
کد خبر: ۴۷۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ - 12September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مراسم چهل و یکمین سالگی دفاع مقدس که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس از برگ های زرین انقلاب اسلامی و نماد مقاومت، ایستادگی و پایداری مردم در دوران جنگ تحمیلی است پس همه ادارات، نهاد دولتی و خصوصی بایستی  برای باشکوهتر برگزار شدن آن از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

وی افزود: فضا سازی سطح شهرها با موضوع دفاع مقدس، آذین بندی، سخنرانی فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از تریبون های نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه ها و صد برنامه دیگر در حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

پیری اضافه کرد: برای روز 30 شهریور، ارتباط تصویری ریاست محترم جمهور بصورت زنده و سراسری در کلیه مراکز استان ها جهت سخنرانی با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برقرار است که بنا داریم با توجه به شرایط شیوع کرونا بصورت نمادین از تعدادی از رزمنده های دفاع مقدس در این مراسم تجلیل کنیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته در سال جاری از بیش از 15 هزار نفر رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس در استان دیدار و تجلیل می شود. این دیدارها توسط نیروهای مسلح، ارگان ها و نهادهای دولتی تا پایان سال صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار