عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

همکاری شورای شهر و پلیس در راستای ارتقای امنیت تهران

شربیانی از همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و شورای اسلامی شهر تهران در راستای ارتقای امنیت شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۲ - 13September 2021

همکاری شورای شهر و پلیس در راستای ارتقاء امنیت تهرانجعفر بندی شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مباحث مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی شورا و رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: در این جلسه مصوبه ساخت ۴۰ کلانتری در تهران که از سال ۱۳۸۸ تصویب شده است مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بخشی از مصوبه ساخت ۴۰ کلانتری اجرایی شد و بخش مهمی از آن که جزء ضروریات امنیت شهر تهران محسوب می‌شود، هنوز انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این جلسه شورای ششم اعلام کرد این اهتمام را دارد که تمام تلاش خود را برای توانمندسازی نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت در جامعه به کار بگیرد.

شربیانی افزود: در این جلسه مقرر شد کارگروهی مشترک از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و کمیسیون‌های مختلف شورای شهر تشکیل و راه‌حل‌های سریع برای رسیدن به نقطه مطلوب پیش‌بینی شود.

وی درباره رسیدگی به محله شوش، مولوی و هرندی خاطرنشان کرد: رئیس پلیس پایتخت در این جلسه گزارشی درباره اقدامات پلیس در این محلات ارائه کرد؛ شورای شهر همچون سال‌های گذشته و دوره اقدامات جهادی دوباره فعالیت های خود در این مناطق را شروع خواهد کرد و شاهد اقدامات جهادی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار