رییس شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد؛

آمادگی شهرداری قزوین برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

«فصیحی رامندی» گفت: شهرداری قزوین همواره در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس همراه و همگام با مردم بوده و برنامه‌های ویژه‌ای را برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۴۷۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ - 13September 2021

آمادگی شهرداری قزوین برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

«فرج‌الله فصیحی رامندی» رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: مردم ایران با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به دشمنان و استکبار جهانی ثابت کردند که هیچ‌گاه از حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و خاک میهن خود کوتاه نخواهند آمد و تا جان دارند، از نظام جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون ده‌ها هزار شهید، ایثارگر و رزمنده است، دفاع خواهند کرد.

وی افزود: شهرداری قزوین همواره در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس همراه و همگام با مردم بوده و برنامه‌های ویژه‌ای را برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی کرده است.

فصیحی رامندی با بیان این‌که شهرداری قزوین آمادگی کامل خود را برای برپایی مراسم‌های هفته دفاع مقدس اعلام می‌کند، گفت: آذین‌بندی، فضاسازی، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در شش نقطه شهر، کاروان روایت‌گری سیار جهت حضور در مناطق شهر، برپایی یادواره شهدای محله‌ها و صدها برنامه دیگر، بخشی از برنامه‌های شهرداری قزوین به‌مناسبت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار