عضو ارشد جنبش حماس:

بمباران «غزه» نشان‌دهنده شکست و سردرگمی رژیم صهیونیستی است

اسماعیل رضوان در سخنانی گفت: بمباران نوارغزه نشان دهنده شکست و سردرگمی رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۴۷۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ - 13September 2021

بمباران «غزه» نشان‌دهنده شکست و سردرگمی رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد حماس در این خصوص گفت: بمباران نوار غزه نشان دهنده شکست و سردرگمی رژیم صهیونیستی است. هدف از بمباران غزه تلاش رژیم صهیونیستی برای سرپوش نهادن بر شکست خود پس از عملیات فرار اسرا از زندان جلبوع از طریق تونل آزادی است.

روز گذشته هم «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفته بود: رژیم صهیونیستی از رهگذر بمباران نوار غزه به دنبال سرپوش گذاشتن بحران‌های داخلی خود است. این رژیم تلاش می‌کند بحران‌های خود را به خارج از اراضی اشغالی منتقل کند.

فوزی برهوم در ادامه نیز گفت: صهیونیست‌ها به دنبال نبرد شمشیر قدس و نیز عملیات «تونل آزادی» متحمل خسارت‌ها و شکست‌های نظامی و امنیتی فراوانی شدند. از همین روی، تنش‌ها علیه غزه را تشدید می‌کنند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه نیز اظهار داشت: سلسله حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه نمی‌تواند اراده اهالی این منطقه و نیز گروه‌های مقاومت در رویارویی با تل آویو را سست کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار