نماینده مردم در مجلس:

دشمنان توان عرض اندام در مقابل ایران را ندارند

عموئی گفت: رژیم صهیونیستی در برابر قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران و کل جریان مقاومت توان عرض اندام نخواهند داشت.
کد خبر: ۴۷۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 13September 2021

دشمنان توان عرض اندام در مقابل ایران را ندارند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ابوالفضل عمویی» عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به طرح مشترک رژیم صهیونیستی و ایالات متحده برای مقابله با ایران، اظهار داشت: اسرائیل امروزه دچار چالش‌های داخلی است و مسئولان این رژیم غاصب باید بدانند با فرافکنی به سمت ایران نمی‌توانند مشکلاتشان را حل کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: رژیم صهیونیستی در مقابل جریان مقاومت و آزادی‌خواه در منطقه محاصره شده غزه ناکام مانده و دچار آسیب‌های جدی شده است لذا حتماً در برابر قدرت عظیم جمهوری اسلامی و کل جریان مقاومت توان عرض‌ اندام نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند از طریق ارائه ایده به آمریکایی‌ها، نظر مسئولان کاخ سفید و منابع مالی قدرت‌های این کشور را به خود جلب کنند، ادامه داد: بر این اساس صحبت از تجاوزگری منطقه‌ای جمهوری اسلامی نمی‌تواند محلی برای بحث باشد، زیرا امروزه همگان می‌دانند اسرائیل، رژیمی غاصب و متجاوز به سرزمین فلسطین است.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به موضوع مورد تأکید رژیم صهیونیستی در طرح مشترک با آمریکا مبنی بر توقف غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران و سلاح سازی از آن، افزود: در این میان باید یادآور شد فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران صلح آمیز بوده و مطابق پروتکل‌های آژانس انرژی اتمی حرکت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین بازرسان آژانس نیز بار‌ها در خصوص فعالیت صلح آمیز ایران گزارش‌هایی را ارائه کرده‌اند که افکار عمومی دنیا از آن‌ها مطلع است از این رو صحبت از موارد مذکور صرفاً فرافکنی است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار