پیام حجت الاسلام شهیدی در سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره)

تا تاریخ زنده است راه و اندیشه امام خمینی زنده خواهد بود

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ - 04June 2015

تا تاریخ زنده است راه و اندیشه امام خمینی زنده خواهد بود

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام حجت الاسلام شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

14خرداد ماه یادآور بزرگ مردی است که به رهبری وی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و استقلال و عظمت و شکوه و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ثبت گردید و در مقابل جهان و جهانیان به نمایش گذارده شد. رهبر فرزانه ای که با عشق و ایمان و شهامت توانست در مقابل مستکبران و نظام ظالمانه شاهنشاهی ایستادگی نماید و با اراده ای راسخ  عمل نماید.

سالگرد عروج بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) یاد آور حماسه های جاودان ملت ایران در عشق به آن رهبر فرزانه است و همچنانکه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که « امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است»، تا تاریخ زنده است راه و اندیشه آن قائد عظیم الشان زنده خواهد بود.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن رهبر فقید از مردم شریف ایران، بویژه جامعه ایثارگران دعوت می نمایم در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) شرکت فرمایند. از پروردگار متعال می خواهم همه ما را در جمع ادامه دهندگان راه آن فقید سعید قرار دهد.

سیدمحمد علی شهیدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها