فرمانده سپاه تهران بزرگ خبر داد؛

آغاز فعالیت ۱۵ مرکز شیفت شبانه واکسیناسیون سپاه تهران بزرگ

سردار حسن زاده گفت: تعداد ۱۵ مرکز واکسیناسیون سپاه تهران بزرگ بزودی شیفت شبانه خود را آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ - 13September 2021

آغاز فعالیت ۱۵ مرکز شیفت شبانه واکسیناسیون سپاه تهران بزرگبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ عصر امروز در رزمایش حیات‌بخش مقابله با کرونا، اظهار داشت: در راستای اجرای مستمر طرح شهید سلیمانی که در تهران بزرگ هیچ‌گاه تعطیل نشد، محور را در این‌گام پنجم به سمت واکسیناسیون سوق دادیم.

وی افزود: امروز طرح تهیه و تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز در قالب پویش نذر نفس انجام می‌شود؛ در این رابطه یک هزار و ۲۰۰ کپسول اکسیژن در نواحی بسیج تهران بزرگ به همراه ۲۲۰ دستگاه اکسیژن ساز در پایگاه‌های بسیج وجود دارد که به صورت امانی در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: در یک کار ابتکاری پیک‌های موتوری حاج قاسم را برای تامین نیازمندی‌های خانواده‌های کرونایی راه اندازی کردیم؛ البته سایر اقدامات حمایتی هم توسط بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی صورت می‌گیرد.

سردار حسن زاده ادامه داد: در اجرای مراحل قبلی طرح شهید سلیمانی نتایجی را تجربه کردیم که بواسطه آن ظرف سه هفته کاهش چشمگیر بیماران کرونایی را شاهد بودیم لذا برای گام پنجم تعداد ۹۲ رزمایش را پیش بینی کردیم و در همین رابطه بالغ بر ۱۹۰۰ بسیجی به فنون واکسیناتوری آشنا شدند که این عزیزان در مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن حضور خواهند یافت.

وی با تاکید بر اینکه برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، ادامه داد: نسبت به واکسینه کردن مردم هر آنچه لازم باشد و به هر شکل ممکن، تمام ملزومات آن اعم از نیروی انسانی و تامین امنیت مراکز را انجام خواهیم داد؛ بر همین اساس تعداد نیروی انسانی که در مراکز تزریق واکسن حضور دارند را از ۱۹۰۰ نفر به ۵ هزار نفر افزایش خواهیم داد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: با توافقی که دو هفته پیش با ستاد فرماندهی کرونا تهران داشتیم، قول داده بودیم حداقل ظرفیت تزریق مراکز واکسیناسیون را به دو برابر برسانیم که این مهم روز گذشته با ثبت رکورد ۲۴۰ هزار تزریق در تهران بزرگ موفق شدیم بیش از دو برابر برسانیم و تا یک هفته آینده این ظرفیت را تا ۳۶۰ هزار دز افزایش خواهیم داد.

وی تاکید کرد: در آینده نزدیک با تلاشی که در حال انجام است در تهران هیچکس برای تزریق واکسن در صف نخواهد ایستاد؛ برای تحقق این مهم ۶۰ درصد مراکز واکسیناسیون ما دو شیفت خواهند شد و ۱۵ مرکز نیز شیفت شبانه خود را آغاز می‌کنند که در همین رابطه اکنون مرکز واکسیناسیون ورزشگاه آزادی به صورت شبانه روزی فعال شده است.

سردار حسن زاده گفت: تعداد ۱۱۰ رزمایش محله محور و چهار رزمایش قرارگاهی را برای تهران پیش بینی کردیم که این رزمایش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها