مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

آمادگی برای چاپ ششمین کتاب حوزه دفاع مقدس در دزفول

سرهنگ جولایی از آمادگی برای چاپ ششمین کتاب در حوزه دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: قصد داریم امسال هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت در آثار منتشر شده و مختلف ادبی توجه کنیم.
کد خبر: ۴۷۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ - 13September 2021

آمادگی برای چاپ ششمین کتاب حوزه دفاع مقدس در دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز از برگزاری سلسله نشست‌های محتلف جهت برنامه‌ریزی ویژه تولید محتوای هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ادبی، تبلیغاتی و رسانه‌ای در حال تولید محتوا هستیم تا هفته دفاع مقدس متفاوتی را گرامی بداریم.

وی با اعلام اینکه در هفته دفاع مقدس از تولیدات مختلف ادبی و هنری مرکز فرهنگی دزفول رونمایی خواهیم کرد، افزود: یکی از مهمترین دغدغه ما در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول حوزه چاپ و نشر و همچنین ادبیات پایداری و مقاومت است.

جولایی گفت: کتابخانه تخصصی حوزه دفاع مقدس در موزه دزفول به فضل خدا و همت و تلاش شبانه روزی نیروهای مرکز تا به الان تعداد هزار و 23 عنوان کتاب را ثبت سامانه مرکزی کتابخانه تهران نموده است.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول همچنین از آمادگی برای چاپ ششمین کتاب در حوزه دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: قصد داریم امسال هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت در آثار منتشر شده و مختلف ادبی توجه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها