پیام تسلیت مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در پی درگذشت سرهنگ «میرزایی»

سرهنگ پاسدار «کریمی» در پی عروج سرهنگ پاسدار «داود میرزایی» فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله استان مرکزی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 14September 2021

پیام تسلیت مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پی عروج فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در پی عروج سرهنگ پاسدار «داود میرزایی» فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله استان مرکزی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج آسمانی یادگار هشت ساله دفاع مقدس، رزمنده خدوم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی، فرمانده دلاور یگان امنیت سپاه روح الله استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «داود میرزایی» که زندگی او سرشار از همت و مجاهدت در راه خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود، موجب تاسف و تالم گردید.

بی‌شک مجاهدت‌های این سرباز مخلص ولایت، ایثارگر ساده‌زیست و مومن که حیات خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی سپری کرد، پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر در انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به میهن و نقش آفرینی در پاسداری از ارزش‌های اسلامی، برای همیشه ماندگار و در ذهن مردم عزیز استان مرکزی، ثبت شده است.

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به خانواده معظم ایشان، همرزمان گرامی و مردم شریف استان مرکزی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

ان‌شاءالله خداوند متعال روح پاکش را با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان شهیدش محشور و قرین رحمتش فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها