مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

ارتقاء جایگاه پیشکسوتان ارتش در برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان یزد

سرهنگ «شیبانی» از ارتقاء جایگاه رزمندگان و پیشکسوتان ارتش و تبیین نقش آن‌ها در جنگ تحمیلی، همزمان با برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ - 14September 2021

سرهنگ «علی شیبانی» مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: جلسه بزرگداشت پیشکسوتان دفاع مقدس به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ «مهدی نورزاده» نماینده حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در استان یزد و سرهنگ بازنشسته «غلامرضا جراجی» مدیر کانون بازنشستگان آجا در استان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که برای انجام بهتر مراسم‌های هفته دفاع مقدس، همکاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های فی ما بین انجام و در جهت ارتقاء جایگاه رزمندگان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی و تبیین نقش آن‌ها در جنگ تحمیلی، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

شیبانی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد تا در راستای برگزاری مراسم تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که ۳۱ شهریور به‌صورت سراسری در کل کشور با سخنرانی ریاست محترم جمهوری برگزار می‌شود، تعدادی از پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان یزد نیز تجلیل شده و از زحمات آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس به نحو شایسته‌ای تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها