فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر:

هیچ مانعی نباید باعث کم‌رنگ شدن مناسبت‌های دینی و ملی شود

سرهنگ «نیسی‌زاده» گفت: هیچ مانعی نباید باعث کم‌رنگ شدن مناسبت‌های دینی و ملی شود لذا باید از تهدیدهایی همچون کرونا به بهترین شکل ممکن فرصت ساخت.
کد خبر: ۴۷۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ - 14September 2021

هیچ مانعی نباید باعث کم رنگ شدن مناسبت های ارزشی و معنوی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «حسین نیسی‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر امروز در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار داشت: توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب شد. جوانان و رزمندگان شجاع این کشور به ندای پیر جماران لبیک گفته و نگذاشتند که دشنمان قسم خورده این ملت به مقاصد شوم خود برسند.

فرمانده سپاه شوشتر در ادامه به بیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه ها و حوزه‌های مقاومت اشاره کرد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت درمقابله با ویروس کرونا، تجلیل از طلاب و دانشجویان پیشگام در عرصه علم و دانش، اعزام اکیپ‌های پزشکی و ویزیت رایگان به مناطق محروم، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع منبع ذخیره آب در روستاهای محروم، توزیع آب شرب در مناطق محروم و چندین برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج برادر و خواهر در این هفته برگزارخواهد شد.

سرهنگ «نیسی‌زاده» به تولید محتوای برنامه‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ای هم اشاره کرد و بیان داشت: هیچ مانعی نباید باعث کم رنگ شدن مناسبت‌های ارزشی و معنوی شود لذا باید از تهدیدهایی همچون کرونا به بهترین شکل ممکن فرصت ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها