انتصاب رئیس جدید دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع

با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار «تقی‌زاده» به ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر منصوب شد.
کد خبر: ۴۷۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ - 14September 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با حضور امیر سرتیپ «آشتیانی» وزیر دفاع، رؤسای سازمان‌های حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان ارشد وزارت دفاع آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.

در این مراسم امیر آشتیانی طی حکمی، سردار سرتیپ پاسدار «قاسم تقی‌زاده» را به‌عنوان رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع منصوب و از تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ دوم پاسدار «شفقت» رئیس سابق دانشگاه مالک اشتر تقدیر کرد.

امیر آشتیانی در این مراسم با بیان اینکه کشور دارای ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های دولتی و خصوصی است، گفت: تعامل پایدار وزات دفاع به‌ویژه «دانشگاه» با بخش‌های مختلف کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: دانشگاه صنعتی مالک اشتر علاوه بر تحقیقات و کار‌های علمی، پروژه‌های مهم و راهبردی‌ای را نیز در دستور کار دارد که امیدواریم سرعت تکمیل این پروژه‌ها با حضور دکتر تقی‌زاده بییشتر شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های خالصانه سردار تقی‌زاده در جایگاه جانشین وزیر دفاع، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار