دومین جلسه ستاد تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان یزد برگزار شد

دومین جلسه ستاد تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان یزد با حضور سرهنگ «زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد، «رستگاری» فرماندار یزد و سرهنگ «جوکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد و جمعی از مسئولان در سالن فرمانداری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 14September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، دومین جلسه ستاد تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان یزد با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، «محمد رستگاری» فرماندار یزد و سرهنگ «عباس جوکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد و جمعی از مسئولان در سالن فرمانداری یزد برگزار شد.

سرهنگ زارع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از حمایت‌های فرماندار یزد برای اجرای برنامه‌های تجلیلی از رزمندگان اظهار داشت: دستورالعملی از وزارت کشور به همه استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اعلام شد که مثل سال گذشته همزمان به صورت تصویری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شود.  

وی افزود: مقرر شده است از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح آیین ملی تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در ۳۰ شهریور با سخنرانی ریاست محترم جمهوری برگزار شود.

زارع ادامه داد: انشالله بتوانیم مراسمی در خور شأن عزیزان رزمنده و ایثارگر استان یزد را برگزار کنیم و با توجه به شرایط کرونا از حضور حداکثر رزمندگان بهره ببریم. برنامه ریزی ما برای حضور حدود ۳۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در مراسم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد افزود: از رزمندگان و پیشکسوتان ارتش، ناجا، سپاه، بسیج، خانواده شهدا و مدافعین حرم، طبق سهمیه‌ای که در نظر گرفته شده است در این مراسم تجلیل به عمل خواهد آمد.

فرماندار یزد در این جلسه ضمن اعلام حمایت و آمادگی همه جانبه از برنامه‌های تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در یزد گفت: انشالله بتوانیم برنامه‌ای با کیفیت و در خور شان عزیزان رزمنده و ایثارگر استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار