بامداد امروز صورت گرفت؛

صهیونیست‌ها به «نابلس» یورش بردند/ ۲۳ فلسطینی به شدت زخمی شدند

به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری ۲۳ فلسطینی به شدت زخمی شدند.
کد خبر: ۴۷۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 15September 2021

صهیونیست‌ها به «نابلس» یورش بردند/ ۲۳ فلسطینی به شدت زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری یورش بردند. این اقدام پس از آن اتفاق افتاد که شماری از فلسطینیان در حمایت از اسرای تونل آزادی تظاهرات کردند.

به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر نابلس درگیری‌های شدیدی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگرفت. رسانه‌های عربی اعلام کردند که در جریان درگیری‌های مذکور ۲۳ فلسطینی به شدت زخمی شدند.

این در حالی است که روز گذشته جنبش فلسطینی «الأسیره» با صدور بیانیه‌ای از آخرین هشدار خود به مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد. این جنبش فلسطینی در بیانیه خود آورده است: ما یک طرح استراتژیک آماده کرده‌ایم که آن را در قالب هشدار برای مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی ارسال خواهیم کرد.

این جنبش فلسطینی در ادامه بیانیه خود آورده است: این آخرین هشدار ما به رژیم صهیونیستی خواهد بود و پس از آن، نبرد بزرگ در زندان‌های این رژیم آغاز خواهد شد. اسامی و هویت‌های افسران زندان‌های رژیم صهیونیستی برای اسرا محرز است و آن‌ها به صورت مستقیم توسط اسرا هدف قرار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار