فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد؛

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون کرج در حسینیه عاشقان ثارالله

سرهنگ «زنجانی» از افتتاح بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون شهر کرج در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) در روز 31 شهریور خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ - 15September 2021

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون کرج در حسینیه عاشقان ثاراللهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، شورای فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با حضور در آستان مقدس امام‌زاده محمد (ع) کرج و بر سر قبور مطهر فرماندهان و سرداران دلیر شهید سپاه کرج و مدافعان حرم، با آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی و اوامر مطاع فرماندهی کل قوا تجدید بیعت کردند.

سرهنگ «مجید زنجانی» فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، هدف از برگزاری جلسه شورای فرماندهی ناحیه کرج را استمداد از روح مطهر شهیدان و فرماندهان رشید سپاه کرج دانست و اظهار داشت: امروز ما نیازمند نگاه عطوفت آمیز و راهنمایی‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حریم آل الله هستیم و به‌واسطه اینکه شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، به این استمداد و توجه یقین داریم.

وی با اشاره به مقام معنوی و رتبه بالای اخلاص شهیدانی همچون مهدی شرع پسند عنوان کرد: بار مسئولیت پاسداران سپاه کرج به‌واسطه انتساب به شهدا و علمداران دفاع مقدس بسیار سنگین و ارزشمند است و ما از خداوند متعال درخواست می‌کنیم یاری گر ما باشد تا شرمنده شهدا نشویم.

سرهنگ زنجانی گفت: در هفته دفاع مقدس با استعانت از روح مطهر شهدا برنامه‌هایی را تحت عنوان چهار دهه مقاومت و چهار دهه خدمت اجرا خواهیم کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها افتتاح بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون شهر کرج در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) در روز 31 شهریور و آغاز واکسیناسیون مردم شهیدپرور کرج است.

وی از حضور بسیجیان در امامزادگان واجب‌التعظیم و غبارروبی مزار شهدا در قالب کاروان‌های پیاده راهیان نور بسیج خبر داد و افزود: میراث و گنجینه ارزشمند دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده ایران اسلامی منتقل شود. امروز مهم‌ترین وظیفه ما برقراری ارتباط قلبی مردم و جوانان با عامل الهی و انسان‌ساز مکتب شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار