مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:

حفظ و حراست انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا بر همگان واجب است

«گروئی ساردو» گفت: حفظ و حراست انقلاب اسلامی ایران و خون مطهر شهدا بر همگان واجب است، مخصوصا مسئولین کشور و استان‌ها که وظیفه دارند فرهنگ شهادت را به نسل‌های آینده معرفی کنند.
کد خبر: ۴۷۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 15September 2021

حفظ و حراست انقلاب اسلامی ایران و خون مطهر شهدا بر همگان واجب است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «احمد گروئی ساردو» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در آستانه ورود به هفته دفاع مقدس با همراهی «احمدعلی رمضانی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان و «محمود لطیفی» مدیر موسسه مددکاری سپاه ثارالله استان کرمان با پدر شهید و جانباز «کیانی»، مادر شهید «مهدی شجاعی»، همسر جانباز متوفی «تاجالدینی» و جانباز و آزاده «حسن تاجیک» دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل بنیاد استان کرمان در این دیدار اظهار داشت: باید برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد و تمام هدف ما نیز از این دیدار های زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و قدردانی از صبوری خانواده های آن والامقامان است.

گروئی ساردو با اشاره به اینکه شهدا پرچمداران مخلص دفاع از ارزش‌ها بوده و خانواده های معظم شهدا نيز سرمايه های ارزشمند، روحيه بخش و معنوی ايران اسلامی هستند، افزود: در این شرایط و با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی، نیازمند همدلی و وحدت آحاد جامعه هستیم، چرا که دنیا نظاره‌گر تمامی تصمیم های و نحوه حضور و برخورد ما در صحنه‌های مختلف و حساس کشور است.

وی گفت: حفظ و حراست انقلاب اسلامی ایران و خون مطهر شهدا بر همگان واجب است، مخصوصا مسئولین کشور و استان ها که وظیفه دارند فرهنگ شهادت را به نسل های آینده معرفی کنند. ما مدیون رشادت ها از خود گذشتگی های آزادگان، جانبازان و شهدا هستیم و این رشادت ها هرگز از یادها نخواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار