فرمانده سپاه رامسر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بیش از ۵۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در رامسر برگزار می‌شود

«خمسیه» از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در رامسر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 15September 2021

بیش از ۵۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در رامسر برگزار می‌شود«محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، به اهمیت پرداخت محتوایی برنامه‌های دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه باید دفاع مقدس محور برنامه‌های هر سال ما قرار بگیرد، اظهار داشت: استفاده از دفاع مقدس و دستاورد‌های آن به عنوان مدل موفق در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های ما ضرورت دارد.

وی افزود: امروز اگر کشور ما مدل موفق برای کشور‌های منطقه است بواسطه صبر و استقامت مردم است که از دفاع مقدس نشأت گرفت و دفاع مقدس با قیام امام حسین (ع) پیوند دارد و در امتداد عاشورا است.

خمسیه با بیان اینکه ماهیت اصلی دفاع مقدس، کار ارزشی است، گفت: پس از اجرای برنامه‌ها در چله دفاع مقدس، برنامه‌ها را سالانه کردیم و در طول سال با توجه به نگاه ویژه به دفاع مقدس و دستاورد‌های آن به اجرای برنامه پرداختیم.

این مسئول با عنوان اینکه یادآوری حوادث و عملیات‌ها و رشادت‌های رزمندگان از اهداف بوده است، تاکید کرد: قدرشناسی و تکریم و تجلیل از ایثارگران، خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان و تشریح عملیات‌ها و دستاورد‌ها و پیامد‌های دفاع مقدس را از دیگر اهداف است.

فرمانده سپاه رامسر بیان داشت: فضاسازی شهری با نصب تمثال شهدا، تهیه و تولید مصاحبه‌های تاریخ شفاهی، اجرای برنامه‌های هنری، یادواره‌های شهدا، بازخوانی عملیات‌ها و... از برنامه‌های سال بوده است.

وی از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: اعزام گروه‌های جهادی فرهنگی آموزشی و پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی به مناطق محروم، رزمایش کمک مومنانه، پویش هم‌کلاسی‌ها، رزمایش نذر خون در قالب طرح شهید خناری، ایجاد قرارگاه محله مهدوی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

خمسیه گفت: امروز باید برای پاسداشت، نکوداشت و حفظ ارزش‌ها با شیوه‌های نو تلاش کنیم و دفاع مقدس را همانند عاشورا حفظ و مراقبت کنیم و به عنوان مدل موفق به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها