فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

اقتدار نیرو‌های مسلح مایه عزت کشور است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد اقتدار نیرو‌های مسلح را مایه عزت کشور و ترس دشمنان دانست و گفت: نیرو‌های مسلح با سلاح ایمان و خودباوری، اقتدار ایران را افزایش می‌دهند.
کد خبر: ۴۷۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ - 15September 2021

کارکنان وظیفه نقش ارزنده‌ای در امنیت و صلابت ایران اسلامی دارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی) بازدید کرد.

وی ضمن بررسی توان دفاعی و آمادگی رزمی سایت‌ها و مواضع منطقه پدافند هوایی غرب، در جمع کارکنان این منطقه پدافندی اظهار داشت: در بازنگری خاطرات هشت سال دفاع مقدس افتخارات بزرگ و تحسین‌برانگیز منطقه پدافند هوایی غرب همچون برگ زرینی در تاریخ جنگ تحمیلی ثبت شد و هم‌اکنون هم نقش حساس این منطقه پدافندی، بسیار ملموس و حیاتی است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح مایه عزت کشور و ترس دشمنان است، ادامه داد: کارکنان وظیفه دوشادوش سایر نیروی انسانی نقش خطیر و ارزنده‌ای در امنیت و صلابت ایران اسلامی دارند که این مهم در مجموعه تلاشگر و دلسوز نیروی پدافند هوایی ارتش کاملاً آشکار است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه تفاوت ارتش ایران با سایر ارتش‌ها و کشور‌های استعمارگر در اتکا به ارزش‌ها و باور‌های دینی، معنوی و الهی است، افزود: ایمان و اعتقاد از عناصر تشکیل‌دهنده قدرت جنگ نرم است که الحمدلله نیرو‌های مسلح با نهادینه کردن باور‌ها و ارزش‌های دینی در وجود خود، همواره با سلاح ایمان و خودباوری اقتدار ایران عزیزمان را افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها