رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس نظرآباد:

دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است

ملکی گفت: دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران بوده و امروز لازم است آرمان‌ها و ارزش‌های آن دوران را به نسل جدید انتقال دهیم.
کد خبر: ۴۷۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ - 15September 2021

دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «رضا ملکی» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نظرآباد ظهر امروز در دیدار با چند تن از پیشکسوتان دفاع مقدس این شهرستان به‌منظور تجلیل از آن‌ها اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلیرمردان بسیجی و شیرمردان سبزپوشی است که با قامتی استوار در مقابل دشمن ایستادگی کردند و از جان خود گذشتند تا ذره‌ای از خاک این سرزمین به دست دشمن نیفتد.

وی با اشاره به اینکه امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد: دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران بوده و امروز لازم است آرمان‌ها و ارزش‌های آن دوران را به نسل جدید انتقال دهیم تا جوانان بدانند که چه دلاور مردانی از همه هستی خود گذشتند و چه خون‌هایی ریخته شد تا ما امروز در کمال امنیت و آسایش زندگی کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نظرآباد با اشاره به نگارش خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس مطرح کرد: امید است بتوانیم گوشه‌ای از خاطرات رزمندگان و ایثارگران را به رشته تحریر درآوریم تا یاد این رشادت‌ها و دلاوردمردی‌ها را همواره در جامعه زنده نگه‌داریم و فرهنگ والای ایثار و شهادت را میان نسل جوان ترویج دهیم.

ملکی بیان داشت: امروز انتظار می‌رود مسئولان در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس گام‌های خوب و ارزشمندی را بردارند و در محیط کار و دیگر اماکن با روحیه بسیجی و نیز تجلیل از پیشکسوتان ادارات و نهادهای خود بتوانند به شایستگی از ایثارگران و رزمندگان قدردانی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار