فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مکتب انقلاب اسلامی مهد پرورش انسان‌های بزرگ و حماسه‌ساز است

سردار کریمی گفت: نیروهای مسلح خط مقدم دفاع مقدس در ایران اسلامی هستند و هرکجا که صحبت از دفاع باشد نیروهای مسلح با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی و اخلاص نیت و تقوای در عمل حاضر خواهند شد.
کد خبر: ۴۷۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ - 15September 2021

نیروهای مسلح خط مقدم دفاع های مقدس در ایران اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت زنده یاد سرهنگ پاسدار حاج «داود میرزایی» فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله اظهار داشت: یکی از معیارهای فضیلت و برتری انسان‌ها جهاد فی سبیل الله است و در قرآن کریم بارها به این مساله تاکید شده که امروز به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح کشور این روحیه در بین خادمین مردم وجود دارد و برای جهاد فی سبیل الله از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

وی افزود: دفاع مقدس ملت ایران از سال ۴۲ همراه با هدایت‌های حضرت امام (ره) شروع شده و تا به امروز ادامه دارد و ملت ایران با روحیه عاشورایی همواره در این صحنه‌ها موفق بیرون آمدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح خط مقدم دفاع مقدس در ایران اسلامی هستند و هرکجا که صحبت از دفاع باشد نیروهای مسلح با روحیه ایثار و از خودگذشتگی و اخلاص نیت و تقوای در عمل حاضر خواهند شد.

وی بیان کرد: مکتب انقلاب اسلامی مهد پرورش انسان‌های بزرگ و حماسه ساز است که مردان بزرگی در این مکتب تربیت شدند و منشا خیرات و برکات فراوانی بودند که یکی از این افراد سرهنگ «داود میرزایی» بود و ایشان یکی از افتخارات سپاه پاسداران محسوب می‌شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: حاج «داود میرزایی» حیات با برکت خود را در راه خدمت و مجاهدت برای انقلاب اسلامی صرف کرد و با اعتقاد راسخ به ارزش‌های اسلامی برای دفاع از آنها همواره در میدان حاضر بود.

وی اضافه کرد: ولایتمداری و اعتقاد راسخ به اجرای فرمایشات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری شاخصه رفتاری حاج «داود میرزایی» بود و در حیات با برکت خود سرباز واقعی امامین انقلاب بود.

کریمی تأکید کرد: حاج «داود میرزایی» در مسئولیت‌ها و موقعیت‌های مختلف همواره موفق عمل می‌کرد و برای رسیدن به اهداف ثابت قدم بود و در بسیاری از موقعیت‌ها تا پای شهادت پیش رفت.

وی با بیان اینکه موفق عمل کردن هم در سپاه پاسداران و هم در مسائل اجتماعی ویژگی مهم حاج «داود میرزایی» بود، گفت: در کارهای خیر و دستگیری نیازمندان همواره پیش قدم بود و بدون اینکه نامی از او برده شود اقدامات بزرگی انجام می‌داد و در واقع سراسر زندگی این عزیز از دست رفته خیر و برکات فراوانی بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: گام‌های حاج «داود میرزایی» برای مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب همواره مستحکم بود و بیشترین حضور میدانی در صحنه‌ها و ماموریت‌ها داشت و همه همرزمان و رفقای این عزیز به عرش پیوسته امروز شهادت می‌دهند که ایشان سرباز واقعی ولایت و نظام اسلامی بود.

وی تأکید کرد: سرهنگ «داود میرزایی» به شدت اهل امربه معروف و نهی از منکر بود و توجه ویژه‌ای به بیت المال و اقامه حق و عدالت داشت و با قانونمندی برای اجرای ماموریت‌ها تلاش می‌کرد.

کریمی خاطر نشان کرد: شاخصه‌های رفتاری حاج «داود میرزایی» که مهمترین آن ثبات و پایبندی به ایمان و ولایت بود قطعا ذخیره جایگاه ابدی ایشان خواهد بود و خداوند جایگاه اینگونه انسان‌های پاک سرشت را بشارت داده و ان‌شاء‌الله جنت و معرفت الهی و همنشینی با شهدا روزی ایشان خواهد بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها