همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

رونمایی از کتاب «از آژیر قرمز تا 40 سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر»

کتاب «از آژیر قرمز تا 40 سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر» به مناسبت سالگرد دفاع مقدس و سالگرد این مرکز رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ - 15September 2021

رونمایی از کتاب «از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر»به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، کتاب «از آژیر قرمز تا 40 سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر» با شمارگان هزار نسخه و در قطع خشتی بزرگ به مناسبت سالگرد هفته دفاع مقدس و سالگرد این مرکز رونمایی می‌شود.

«سید حسین ناظر» در این کتاب که به ثبت شماره استاندارد بین المللی کتاب و سازمان اسناد و کتابخانه های ملی ایران رسیده، به تاریخچه پیدایش و شکل‌گیری رادیو و تلویزیون در جهان، ایران و بوشهر پرداخته است.

نویسنده در کتاب «از آژیر قرمز تا 40 سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر» به چگونگی راه اندازی مراحل مقدماتی بسترهای اطلاع رسانی اخبار جنگ تحمیلی با پخش آژیر قرمز و 40 نقطه طلایی در روند رشد و توسعه 40 ساله تشکیل و تداوم فعالیت اشاره دارد.

وی در این کتاب از صدا و سیمای مرکز بوشهر به عنوان اولین مولود رسانه‌ای انقلاب اسلامی و یک پل از سی و سه پل رود همیشه جاری رسانه ملی نامبرده است.

بنا به نوشته «سیدحسین ناظر» این مرکز در 40 سال فعالیت خود بیش از 18 میلیون دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی پخش کرده که حدود 30 درصد آن با موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و پیروزی بوده است.

در این کتاب یاد و خاطره 171 شهید هزار و 102 جانباز و 122 آزاده سرافراز رسانی ملی گرامی داشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار