مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

اصحاب رسانه، فضای مجازی را به سنگر محتوایی حوزه دفاع مقدس تبدیل کنند

سردار مرادحاجتی گفت: ویروس کرونا بهانه خوبی است که اصحاب رسانه و هنرمندان جوان انقلابی، فضای مجازی را به سنگر محتوایی حوزه دفاع مقدس تبدیل کنند.
کد خبر: ۴۷۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ - 15September 2021

اصحاب رسانه و هنرمندان، فضای مجازی را بمباران تولید محتوایی حوزه دفاع مقدس کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین نشست کمیته فرهنگی، رسانه‌ای ستاد استانی چهلمین و یکمین سالگرد دفاع مقدس امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دیگر اعضا در سالن جلسات شهید «جهان آرا» اداره کل خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در ابتدای جلسه هدف از برگزاری این نشست را برنامه‌ریزی جهت برگزاری شایسته برنامه های هفته دفاع مقدس و استفاده بهینه از رسانه های متعهد و تاثیر گذار در ترویج فرهنگ دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: ویروس کرونا بهانه خوبی است که اصحاب رسانه و هنرمندان جوان انقلابی، فضای مجازی را بمباران تولید محتوایی کنند. مخاطب شناسی در برنامه های فرهنگی، هنری و رسانه ای حوزه دفاع مقدس اولویت ما در اجرای برنامه های امسال است و جوانان پایتخت دفاع مقدس باید در این خصوص پیشقدم باشند.

در ادامه جلسه «هوشنگ نوبخت» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان از آمادگی بیش از 72 رسانه فعال استان در خصوص انتشار حداکثری محتوای تولید شده ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: امسال شاهد بیشترین تولید محتوا در بستر رسانه و به خصوص فضای مجازی در حوزه های مختلف دفاع مقدس هستیم.

وی طراحی و ساخت صدها کلیپ، تیزر، موشن گرافیک، پوستر، پادکست و فتوتیتر را اولین اقدام رسانه های فعال در همکاری با دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان خوزستان دانست و بیان داشت: میدان جنگ نرم، افسر، محتوا و ابزار خاص خود را می طلبد و خوشبختانه رسانه های مختلف خوزستان و منجمله صداوسیمای مرکز خوزستان، مرکز آبادان و فعالین فضای مجازی استان ضمن داشتن همه این تخصص ها از تعهد بالایی نیز نسبت به حوزه دفاع مقدس برخوردارند و از هم اکنون عملیات روانی و تبلیغاتی خود را در این خصوص علیه امپراطوری رسانه ای استکبار آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها